Artefakt.pl

Artefakt.pl

Blog SEO tworzą pracownicy wrocławskiej agencji Artefakt. Firma chętnie dzieli się bieżącymi wydarzeniami z branży na blogu, gdzie zamieszczane są nie tylko interesujące, ale przede wszystkim przydatne artykuły. Na blogu prezentowane są także podstawowe zagadnienia, dla czytelników chcących zapoznać się z branżą.

Artefakt to znana wrocławska agencja marketingu internetowego, powstała w 2006 r., którą tworzą ludzie z pasją. Swoją wiedzą, bogatym doświadczeniem i przemyśleniami na temat dynamicznych zmian w branży regularnie dzielą się na prowadzonym blogu firmowym. Firma zapewnia serwisom internetowym szeroko pojętą promocję w Internecie. Obszar działalności firmy koncentruje się na: pozycjonowaniu serwisów internetowych w wyszukiwarkach, prowadzeniu kampanii AdWords, usługach analitycznych związanych z promocją internetową, promocji w social mediach oraz audytach użyteczności stron internetowych. Firma od 2010 r. jest certyfikowanym Partnerem Google.

Adres: https://www.artefakt.pl/blog

Statystyka bloga

Statystyka: 257 wpisów, 28184 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Artefakt.pl - Ostatnie wpisy

Kategorie i tagi na stronie internetowej w służbie SEO – jak tagować, aby nie zaszkodzić pozycjonowaniu

Użytkownikom tagowanie kojarzy się z tematycznym połączeniem poszczególnych wpisów, podstron lub produktów w sklepie internetowym. Z kolei specjaliś [...]

Czytaj dalej »

2018-10-15 12:47:47 | odsłon: 137

Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania

Google Analytics to narzędzie analityczne, w którym wielość raportów, zestawień i statystyk może przytłoczyć osobę nieznającą się na zaawansowanej a [...]

Czytaj dalej »

2018-10-10 10:38:55 | odsłon: 70

Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?

Droga do sukcesu w branży e-commerce nie jest usłana różami. Można mieć świetny pomysł na biznes, a mimo to nie uzyskać zadowalającego współczynnika [...]

Czytaj dalej »

2018-10-09 13:33:31 | odsłon: 136

Jak wykorzystać user generated content w zwiększaniu widoczności marki w internecie?

Konsumenci stają się coraz bardziej odporni na perswazję stosowaną w reklamach telewizyjnych, radiowych, a nawet internetowych. Potwierdzają to bada [...]

Czytaj dalej »

2018-10-05 14:02:53 | odsłon: 154

Poprawa bezpieczeństwa na stronie internetowej – checklista

Branża e-commerce na przestrzeni kilkudziesięciu lat dynamicznie ewoluowała, a na rynku jest coraz mniej podmiotów oszukujących swoich klientów. Mim [...]

Czytaj dalej »

2018-10-01 13:00:37 | odsłon: 73