Silesia SEM

Silesia SEM

Silesia SEM ma wiele twarzy. Tak samo jak marketing w Google i zasady współpracy z nim dynamicznie się zmieniają, tak samo Silesia SEM dostosowuję się do otoczenia. Najważniejszą składową Silesia SEM są ludzie, którzy spotykają się, aby dzielić się ze sobą wiedzą i doświadczeniem. Spotkania takie są organizowane co pół roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Silesia SEM to także komercyjne szkolenia z zakresu marketingu w Google. Regularnie, co pół roku w ramach Silesia SEM organizowany jest szereg specjalistycznych szkoleń z obszaru SEO, PPC i Analityki. Do wiodących szkoleń należą szkolenie z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania na poziomie zaawansowany, Google AdWords, Google AdWords na poziomie zaawansowanym, Google Analytics oraz Facebook i Twitter Marketing.

Osoby skupione wokół Silesia SEM, także bywają na różnych branżowych konferencjach i spotkaniach w całej Polsce. Z każdego takiego wydarzenia są publikowane bardzo obszerne relacje opatrzone nierzadko zdjęciami i wywiadami, które znajdziemy w dziale Workshops.

Silesia SEM to także cykl publikowanych artykułów na łamach strony traktujących o całym organizmie SEO/SEM. Artykuły mają wielu autorów, zatem spektrum wiedzy jest bardzo szerokie.

Wśród autorów, którzy opublikowali swoje autorskiego teksty znajdziemy, m.in.:

  • Grzegorz Skiera / Silence
  • Bartosz Sikorski / 4people
  • Agnieszka Przybylska / Benhauer
  • Mariusz Kołacz / Techformator
  • Kinga Szydlik / SMSapi
  • Artur Strzelecki / Silesia SEM

Adres: https://www.silesiasem.pl/

Statystyka bloga

Statystyka: 429 wpisów, 123292 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Silesia SEM - Ostatnie wpisy

SeoStation – recenzja systemu do monitorowania pozycji w Google

SeoStation to narzędzie do monitorowania pozycji, które na polskim rynku działa już kilka lat. W tym czasie zyskało opinię rozwiniętego systemu, do którego doda [...]

Czytaj dalej »

2017-04-19 09:13:54 | odsłon: 225

„Content Marketing” Tomasz Stopka – recenzja książki

W marcu 2017 nakładem wydawnictwa Poltext została wydana książka autorstwa Tomasza Stopki, pt: „Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozy [...]

Czytaj dalej »

2017-04-18 10:28:23 | odsłon: 168

Jak budować solidne relacje z klientem – Czynniki sukcesu SEO

Wbrew pozorom, SEO to nie magia - zatem zastanówmy się skąd wynika postrzeganie tego kanału przez pryzmat wiedzy tajemnej. Nie od dziś mamy świadomość tego, że [...]

Czytaj dalej »

2017-03-30 11:18:19 | odsłon: 90

dmoz.org zamknięty, to koniec pewnej epoki

W piątek 17 marca 2017 roku zamknięto jeden z najstarszych i największych katalogów internetowych dmoz.org. Dostępny jest jedynie mirror tego serwisu. [...]

Czytaj dalej »

2017-03-20 09:39:11 | odsłon: 283

Dlaczego Napoleon nie podbił internetu? Nowy wymiar marketingu z „Bonjour w Carrefour”

Dokładnie rok temu odkryte zostały karty kampanii teaserowej „Co zamierza Napoleon?”. Dzisiaj już nikt nie ma wątpliwości, że podmiotem stojącym za tą kampanią [...]

Czytaj dalej »

2017-03-08 08:37:08 | odsłon: 272