Silesia SEM

Silesia SEM

Silesia SEM ma wiele twarzy. Tak samo jak marketing w Google i zasady współpracy z nim dynamicznie się zmieniają, tak samo Silesia SEM dostosowuję się do otoczenia. Najważniejszą składową Silesia SEM są ludzie, którzy spotykają się, aby dzielić się ze sobą wiedzą i doświadczeniem. Spotkania takie są organizowane co pół roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Silesia SEM to także komercyjne szkolenia z zakresu marketingu w Google. Regularnie, co pół roku w ramach Silesia SEM organizowany jest szereg specjalistycznych szkoleń z obszaru SEO, PPC i Analityki. Do wiodących szkoleń należą szkolenie z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania na poziomie zaawansowany, Google AdWords, Google AdWords na poziomie zaawansowanym, Google Analytics oraz Facebook i Twitter Marketing.

Osoby skupione wokół Silesia SEM, także bywają na różnych branżowych konferencjach i spotkaniach w całej Polsce. Z każdego takiego wydarzenia są publikowane bardzo obszerne relacje opatrzone nierzadko zdjęciami i wywiadami, które znajdziemy w dziale Workshops.

Silesia SEM to także cykl publikowanych artykułów na łamach strony traktujących o całym organizmie SEO/SEM. Artykuły mają wielu autorów, zatem spektrum wiedzy jest bardzo szerokie.

Wśród autorów, którzy opublikowali swoje autorskiego teksty znajdziemy, m.in.:

  • Grzegorz Skiera / Silence
  • Bartosz Sikorski / 4people
  • Agnieszka Przybylska / Benhauer
  • Mariusz Kołacz / Techformator
  • Kinga Szydlik / SMSapi
  • Artur Strzelecki / Silesia SEM

Adres: https://www.silesiasem.pl/

Statystyka bloga

Statystyka: 432 wpisów, 124610 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Silesia SEM - Ostatnie wpisy

Direct Answers – jak uzyskać tabelkę z bezpośrednim wynikiem?

Direct Answers to potoczna nazwa wyniku wyszukiwania, który zawiera bezpośrednią odpowiedź na wprowadzone do wyszukiwarki pytania. Oprócz tradycyjnego akapitu z [...]

Czytaj dalej »

2017-07-17 14:33:08 | odsłon: 108

Dlaczego należy używać danych w kampaniach?

 Szybko rośnie znaczenie danych w marketingu. Według badań przeprowadzonych przez Netsprint tylko 7% marketerów jeszcze nie korzystało z danych. Dane o zachowan [...]

Czytaj dalej »

2017-07-10 11:27:41 | odsłon: 93

Grzywna w wysokości 2,42 mld euro dla Google za praktyki monopolistyczne

Komisja Europejska nakłada na Google karę w wysokości 2,42 mld euro za złamanie przepisów unijnego prawa o ochronie konkurencji. Google nadużywało swojej pozyc [...]

Czytaj dalej »

2017-06-28 09:18:04 | odsłon: 153

SeoStation – recenzja systemu do monitorowania pozycji w Google

SeoStation to narzędzie do monitorowania pozycji, które na polskim rynku działa już kilka lat. W tym czasie zyskało opinię rozwiniętego systemu, do którego doda [...]

Czytaj dalej »

2017-04-19 09:13:54 | odsłon: 243

„Content Marketing” Tomasz Stopka – recenzja książki

W marcu 2017 nakładem wydawnictwa Poltext została wydana książka autorstwa Tomasza Stopki, pt: „Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozy [...]

Czytaj dalej »

2017-04-18 10:28:23 | odsłon: 177