Sprawny Marketing

Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1120 wpisów, 174075 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

HOT and NOT, czyli rzecz o dobrych i złych praktykach na LinkedInie

Poniedziałek, 8 rano. Parzysz kawę, siadasz do komputera i odpalasz LinkedIna. Spodziewasz się dziesiątek powiadomień i zaproszeń do kontaktów po weekendzie, al [...]

Czytaj dalej »

2019-05-21 13:39:20 | odsłon: 86

Czego marketer może nauczyć się od sprzedawcy?

Inspiracje z książki Davida H. Sandlera „Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji” Stosując klasyczne metody sprzedaży, zawsze miałem uczucie, ż [...]

Czytaj dalej »

2019-05-16 14:07:40 | odsłon: 84

O czym pomyśleć w umowie z influencerem? – 10 podpowiedzi

To nie przypadek, że konferencja I love marketing doczekała się dodatkowego dnia dotyczącego relacji marketerów i influencerów. Takie współprace są skuteczne, w [...]

Czytaj dalej »

2019-05-09 09:30:51 | odsłon: 40

Brave – przeglądarka, która Ci zapłaci

Era reklam banerowych, jakie znamy, bezpowrotnie się kończy. Coraz więcej użytkowników instaluje AdBlocka, a ci, którzy tego nie robią, coraz rzadziej klikają w [...]

Czytaj dalej »

2019-05-07 13:55:59 | odsłon: 77

Influencer marketing 3.0 – powrót do twardych umiejętności

Czy w 2019 r pęknie bańka influencer marketingu? Czy influencerzy stracą swoje wpływy? Na okładkę amerykańskiego „Forbes” z sierpnia 2018 r. trafia 21-letnia K [...]

Czytaj dalej »

2019-04-25 09:00:11 | odsłon: 75