Sprawny Marketing

Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1093 wpisów, 170284 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

My, propagandyści

Co mają wspólnego jajka z bekonem, kobiety chore na raka z powodu palenia papierosów, gwatemalskie banany i psychoanaliza Zygmunta Freuda? Wszystko łączy postać [...]

Czytaj dalej »

2019-03-21 14:06:35 | odsłon: 118

Budowanie skomplikowanych lejków konwersji w Google Ads

Wiele osób, które chce rozpocząć sprzedaż poprzez Google Ads, zapomina o kilku dość istotnych aspektach, o których warto pamięć w przypadku tej formy reklamy. C [...]

Czytaj dalej »

2019-03-05 13:36:58 | odsłon: 85

Jak promować firmę na LinkedInie?

Jeszcze nie tak dawno temu LinkedIn był socialmediową Śpiącą Królewną, która czekała na pocałunek prawdziwej miłości. Na szczęście pojawił się zacny książę w po [...]

Czytaj dalej »

2019-02-28 13:56:21 | odsłon: 102

Idealna premiera, czyli jak pokazać światu, że masz nowy produkt? 6 skutecznych wskazówek!

„Dobry produkt obroni się sam. Wystarczy międzynarodowa nazwa, strona internetowa i sprzedaż sama skoczy w górę” – ciężko o bardziej nietrafione powiedzenie, a [...]

Czytaj dalej »

2019-02-26 13:48:37 | odsłon: 100

Jak targetować reklamy na Facebooku?

Szerokość targetowania „To przerażające!”, „To okropne!” – często słyszę tego typu komentarze, kiedy ludzie dowiadują się na moich szkoleniach, jak precyzyjnie [...]

Czytaj dalej »

2019-02-21 14:54:33 | odsłon: 144