Sprawny Marketing

Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1083 wpisów, 166847 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

Performance marketing – jak chronić się przed oszustwami?

Oszustwa w internecie zazwyczaj kojarzą się z wykradaniem danych kart kredytowych, wyłudzaniem subskrypcji SMS czy też wiadomościami od rzekomych spadkobierców [...]

Czytaj dalej »

2019-01-10 13:34:14 | odsłon: 147

Kryptowaluty – dlaczego marketer powinien zainteresować się tym tematem?

Słowo „rewolucja” pojawia się w kontekście internetu relatywnie często. Nagłe zastąpienie technologii flash HTML-em piątej generacji, powstanie całego ekosystem [...]

Czytaj dalej »

2019-01-04 14:31:25 | odsłon: 112

Jak projektować firmowe strony, by zachęcały do podejmowania decyzji zakupowej?

Firmowe strony internetowe nie sprzedają głównie dlatego, że nie muszą. To znaczy: nie ma nigdzie takiego „prawa”, które byłoby gwarantem tego, że skoro już mas [...]

Czytaj dalej »

2018-12-13 14:40:06 | odsłon: 117

5 powodów, aby zainteresować się Messengerem

90% otwarć wiadomości czy 50-procentowy wskaźnik kliknięć w wiadomości to najpopularniejsze motywatory do tego, aby zainteresować się Messengerem. Czy jedyne? N [...]

Czytaj dalej »

2018-12-06 13:57:46 | odsłon: 107

TikTok podbija sieć! Jak reklamować się w aplikacji, którą pokochali nastolatkowie?

Jedna z zasad branży reklamowej głosi money follows eyeballs. Jako marketerzy powinniśmy być obecni z naszą komunikacją tam, gdzie spędza czas nasza grupa docel [...]

Czytaj dalej »

2018-11-30 10:30:05 | odsłon: 177