Sprawny Marketing

Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1069 wpisów, 161344 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

Facebook dopiero się zaczyna! Trendy w social mediach

Facebook to już nie serwis społecznościowy – zamierza on konkurować nie tylko z całym internetem, ale w ogóle ze wszystkimi mediami. Podczas Agency Day w Dublin [...]

Czytaj dalej »

2018-09-21 12:34:27 | odsłon: 108

10 kluczowych wskazówek dla każdego content marketera

Zacznijmy od złej wiadomości: coraz trudniej jest zwrócić uwagę klientów na nowo stworzony content. Zasięg organiczny w mediach społecznościowych to już zamierz [...]

Czytaj dalej »

2018-09-13 14:05:15 | odsłon: 112

Optymalizacja cen produktu i jej wpływ na kampanie Google i Facebook Ads

Nie ma chyba takiego reklamodawcy w branży e-commerce, który uważałby, że koszt kliknięcia w reklamach PPC (pay per click) nie jest zbyt wysoki. I nie chodzi tu [...]

Czytaj dalej »

2018-09-06 11:14:24 | odsłon: 71

Jak sprzedawać w 2018 roku

Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż… Jest to pojęcie, o którym rzadko wspominam, a jednak nie da się zaprzeczyć, że to fundament, na którym wznosi się cała moja karie [...]

Czytaj dalej »

2018-08-30 10:26:23 | odsłon: 87

Jak zaplanować udany „debiut mediowy”?

Przed debiutem giełdowym – staranna analiza różnych opcji finansowania, opracowanie prospektu emisyjnego, zgoda KNF i „road show” po inwestorach, aby zweryfikow [...]

Czytaj dalej »

2018-08-28 10:51:00 | odsłon: 60