Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1463 wpisów, 284527 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

Jak marki luksusowe tworzą innowacyjne doświadczenia zakupowe?

Jakich emocji muszą dostarczyć marki luksusowe, by przyciągnąć uwagę i zyskać lojalność odbiorców w świecie nieograniczonego wyboru? Jakich kanałów sprzedaży [...]

Czytaj dalej »

2024-03-08 10:46:49 | odsłon: 31

Femvertising – czyli czego nie kupią kobiety. O reklamowych pułapkach dla marketerów

Grupa docelowa – kobiety 25-65. Tę informację niejednokrotnie spotkamy w briefie. Tak zwana kobieca reklama i definiowanie kobiecości może skończyć się utrwal [...]

Czytaj dalej »

2024-02-23 12:23:42 | odsłon: 34

8 powodów, dlaczego warto wziąć udział w I Love Marketing & Technology. Opinie uczestników i prelegentów

Kolejna edycja I Marketing & Technology odbędzie się 16–18 kwietnia 2024 roku. Nie masz jeszcze swojego biletu? Cały czas bijesz się z myślami, czy dołączyć [...]

Czytaj dalej »

2024-01-31 13:12:31 | odsłon: 28

Grupy marketingowe na Facebooku – 35 grup, do których warto dołączyć w 2024 r.

Grupy marketingowe na Facebooku są popularnym miejscem wspierającym działania fanpage’y i kampanii reklamowych. Wymagają wysokiego poziomu zaangażowania i spo [...]

Czytaj dalej »

2024-01-26 12:53:12 | odsłon: 36

5 powodów, dla których Twoja firma powinna być na Pintereście

W dzisiejszym cyfrowym świecie obecność firmy w mediach społecznościowych jest nie tylko korzystna, ale często niezbędna do skutecznego dotarcia do klientów i [...]

Czytaj dalej »

2024-01-24 11:53:27 | odsłon: 27