Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1539 wpisów, 328749 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

Jak wdrożyć AI, żeby zyskać, a nie stracić?

Według globalnego badania McKinsey na temat AI, w 2024 r. co druga firma planowała wdrożyć sztuczną inteligencję, co wiąże się z uwzględnieniem jej w budżecie [...]

Czytaj dalej »

2025-04-22 10:40:00 | odsłon: 22

Wykorzystanie AI na LinkedIn – przewodnik po nowych funkcjonalnościach

LinkedIn, jako największa sieć biznesowa na świecie, nieustannie rozwija swoje narzędzia, aby jeszcze lepiej wspierać użytkowników w ich działaniach zawodowyc [...]

Czytaj dalej »

2025-04-17 10:40:00 | odsłon: 2

Jak efektywnie targetować skomplikowane grupy odbiorców

Key Points from the Lecture: 1. Wprowadzenie – O trudnościach dotarcia do wyspecjalizowanych grup docelowych – Problem dotarcia do specyficznych grup z [...]

Czytaj dalej »

2025-04-16 09:00:00 | odsłon: 21

Marketing rekrutacyjny dla wszystkich pokoleń

To, że mamy różnorodność pokoleniową na rynku pracy, wiemy już wszyscy. Nie wszyscy jednak jeszcze wiemy, jak docierać, rekrutować i angażować kandydatów wszy [...]

Czytaj dalej »

2025-04-09 10:00:00 | odsłon: 4

Audio branding krok po kroku – czyli jak okiełznać muzykę w marketingu firmy?

Według badań IPSOS, muzyka w reklamie jest najbardziej lubianym elementem marketingu marki wskazywanym przez konsumentów. Tymczasem firmy komunikują się przed [...]

Czytaj dalej »

2025-04-02 09:58:53 | odsłon: 30