Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1332 wpisów, 216133 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

Masowe wysyłki SMS od podstaw, czyli SMS-owe Hello, World

W dobie asystentów domowych i rozszerzonej rzeczywistości, wiadomość tekstowa wciąż jest nieodzownym narzędziem w rękach marketerów. Prosta, szybka i bezpośre [...]

Czytaj dalej »

2021-04-06 14:56:52 | odsłon: 44

Prima aprilis – zestawienie 20 najciekawszych kreacji

Chyba wszyscy wiemy, kiedy jest prima aprilis. Ten nietypowy obyczaj świętujemy 1 kwietnia każdego roku. W tym czasie marki – jak zwykle przy tego typu okazja [...]

Czytaj dalej »

2021-04-01 16:17:16 | odsłon: 266

Strava – jak zbudować społeczność marki w niestandardowym kanale?

Skalowanie marki poprzez efektywną komunikację marketingową nie jest możliwe bez zaangażowanych odbiorców. Punktem wyjścia do budowania społeczności jest rzet [...]

Czytaj dalej »

2021-03-30 12:53:29 | odsłon: 71

Jak poprawnie stosować kody UTM?

Co to są kody UTM i po co je stosować? Kody UTM (z ang. Urchin Tracking Module) to specjalne znaczniki, dołączane do adresu URL, które pozwalają Google [...]

Czytaj dalej »

2021-03-25 16:00:26 | odsłon: 53

Revenue-based financing – pozyskiwanie środków na rozwój e-commerce

Revenue-based financing dzięki swojej prostocie i elastycznemu modelowi spłaty może być idealnym źródłem pieniędzy na rozwój sklepu internetowego. Rzeczywisto [...]

Czytaj dalej »

2021-03-18 12:34:52 | odsłon: 66