Sprawny Marketing

Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1127 wpisów, 176229 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

Wywiad z Krzysztofem Gonciarzem

Cezary Lech: Oglądam twoje filmy i jestem fanem już od dosyć dawna. Ale z takiej dosyć specyficznej perspektywy ­– najbardziej interesuje mnie aspekt marketingo [...]

Czytaj dalej »

2019-06-13 11:00:25 | odsłon: 115

Virality isn’t born. It’s made! O tym, jak powstał viralowy majstersztyk, na którym zarobiono 248 milionów dolarów

Za rok minie 20 lat od premiery filmu, który kosztował jedynie 60 tysięcy dolarów, a zarobił 248.6 milionów dolarów. Z całego serca życzę takiej przebitki Rahim [...]

Czytaj dalej »

2019-06-11 13:56:55 | odsłon: 116

Czy Google, Amazon, Apple i Facebook powinny się bać zdecentralizowanego internetu?

Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zachwiać dominacji tych firm w obecnej rzeczywistości, a mimo to od czasu do czasu na największych portalach opin [...]

Czytaj dalej »

2019-06-06 10:36:27 | odsłon: 128

Jak dotrzeć na YouTube do osób, które wcześniej szukały Cię w Google? Custom Intent for YouTube

Dla wielu z nas Google to wciąż główne medium, w którym poszukujemy pomysłów i inspiracji zakupowych. Aż 86% użytkowników poszukuje w wyszukiwarce odpowiedzi na [...]

Czytaj dalej »

2019-06-04 16:04:40 | odsłon: 84

Jak wybrać idealną nazwę marki w 9 krokach?

Co zrobić, aby nazwa nie tylko się spodobała, ale wręcz uwiodła, oczarowała nas od pierwszego wejrzenia, abyśmy nie mieli najmniejszych wątpliwości, że to ta je [...]

Czytaj dalej »

2019-05-30 09:30:21 | odsłon: 67