Sprawny Marketing

Blog SprawnyMarketing.pl jest prowadzony przez specjalistów z firmy MaxROY.com.

MaxROY.com jest znaną poznańską agencją szkoleniowo-consultingową w zakresie SEO i SEM. Istotnym elementem działalności firmy są wysokiej jakości szkolenia z marketingu o takiej tematyce jak: SEO i pozycjonowanie, Goole AdWords, SEO PRO: Link Building, Facebook Marketing, E-mail Marketing, Szkolenie z Usability, Google Analytics. Dwa razy w roku odbywa się tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com (Listopad - Warszawa, Marzec - Poznań), podczas którego szkolenia prowadzą zaproszeni przez MaxROY.com specjaliści.

Co rok w okresie maj-czerwiec odbywa się także organizowana przez zespół MaxROY.com międzynarodowa konferencja SEO i SEM SearchMarketingDay.com. Na to wydarzenie w roli prelegentów przyjeżdżają uznani specjaliści z Wielkiej Brytanii, USA, Szwecji, Niemiec, Francji, Danii oraz innych krajów europejskich. Co roku konferencję odwiedzają również setki uczestników z Polski oraz z zagranicy.

Firma MaxROY.com dzieli się wiedzą za pośrednictwem bloga SprawnyMarketing.pl, oraz w postaci wydawnictw szkoleniowych na płytach DVD oraz w formie poradników, które są dostępne na stronie SprawnyMarketing.pl/sklep.

Wśród autorów współpracujących z blogiem SprawnyMarketing.pl znajdziemy znane nazwiska polskiej branży SEM:

  • Cezary Lech - współzałożyciel i dyrektor połączonych komórek SEO MaxROY.com i GoldPosition.pl - CezaryLech.pl
  • Bartosz Berliński - współzałożyciel i dyrektor komórki analitycznej spółki MaxROY.com - berlinski.pl
  • Tomasz Frontczak - współzałożyciel, prezes i dyrektor komórki PPC spółki MaxROY.com - epokaY.net
  • Marta Gryszko
  • Artur Strzelecki
  • Marcin Kosedowski

Adres: https://www.sprawnymarketing.pl

Statystyka bloga

Statystyka: 1469 wpisów, 287660 kliknięć

* Powyższe dane dotyczą tylko informacji zbieranych przez serwis Planeta-SEO.pl

Sprawny Marketing - Ostatnie wpisy

Pokaż mi swoje gadżety konferencyjne, a powiem Ci, czy umiesz w marketing B2B

W marketingu nie ma już miejsca na ściemę. Jeśli chcesz, żeby Twoja marka była postrzegana jako innowacyjna i kreatywna, musisz udowodnić, że rzeczywiście tak [...]

Czytaj dalej »

2024-04-25 10:01:51 | odsłon: 24

Wystartowało EduMamy.pl – platforma nanolearningowa do innowacyjnej nauki dla zabieganych mam

Pod koniec marca wystartowało EduMamy.pl – platforma nanolearningowa do innowacyjnej nauki dla zabieganych mam, które chcą podnieść swoje kompetencje zawodowe [...]

Czytaj dalej »

2024-04-04 13:32:04 | odsłon: 22

5 kampanii stworzonych przy pomocy sztucznej inteligencji

Na ubiegłorocznych edycjach konferencji I Love Marketing & Technology główną rolę odegrało AI. Sztuczna inteligencja była odmieniana przez wszystkie przypadki [...]

Czytaj dalej »

2024-04-02 13:16:38 | odsłon: 18

Analityka behawioralna, czyli jak frustracje użytkowników optymalizują biznes?

Analityka miewa złą sławę wśród marketerów. Bo trudna, bo mało kreatywna, bo emocje to przecież nie liczby. Jednak kiedy okazuje się, że dane behawioralne mog [...]

Czytaj dalej »

2024-03-26 09:29:08 | odsłon: 18

5 kompetencji miękkich, które musisz mieć w dziale marketingu B2B w 2024 roku

Jeżeli chcesz przeczytać ten wpis, licząc na to, że znajdziesz tu wskazówki związane z doborem twardych kompetencji w dziale, to pozwól, że zaoszczędzę Twój c [...]

Czytaj dalej »

2024-03-21 09:42:48 | odsłon: 29