Z wielką przyjemnością ogłaszamy wprowadzanie nowej, eksperymentalnej funkcji, którą chcemy doskonalić razem z Wami. Jako że zawsze uwzględniamy opinie naszych klientów podczas ulepszania naszych projektów, prosimy także w tym przypadku o dalsze wskazówki i określenie tego, co będzie dla Was przydatne.

O czym mowa?  Majestic będzie teraz oferować funkcję raportów w formacie PDF, które będą tworzone na podstawie tych samych danych, które są dostępne za pośrednictwem innych funkcji w witrynie.

Obecnie dysponujemy wersją MVP (o minimalnej koniecznej funkcjonalności): jest to fundament, na którym powstaną dalsze części, w oparciu o gromadzone informacje zwrotne.  Prosimy o przetestowanie tej wersji jak najwcześniej i przesłanie nam swoich opinii, tak abyśmy wiedzieli, jakie są Wasze oczekiwania.  W ostatnim czasie opublikowaliśmy wpis na blogu na temat MVP i korzyści, jakie się z tym wiążą – tutaj.

Co jest pożądane

Od pewnego czasu otrzymujemy wiele próśb o pliki PDF, dlatego nadeszła pora, aby tego rodzaju nowa funkcja ujrzała światło dzienne.

Wielu użytkowników prosi po prostu o PDF.

|  „Dajcie nam coś, co pozwoli eksportować dane wyświetlane na ekranie do plików PDF!”

 

|  „Czy można tworzyć raporty PDF?”

 

Niektóre z próśb są bardziej szczegółowe.

|  Czy korzystając z planu subskrypcji Majestic, mogę tworzyć raporty, które wyślę do swoich klientów z widniejącym tam własnym znakiem firmowym? Takim jak to logo?”

 

Są też takie, które nas bardzo cieszą (dziękujemy).

|  „Przydałaby się funkcja pobierania raportów PDF, które udostępnia się zespołowi lub klientowi… aby pokazać stan linków i postępy…” „Majestic staje się coraz lepszy… dziękuję”

 

A więc przygotujemy pliki PDF i problem rozwiązany?

Niestety nie, ponieważ musimy dokładnie zrozumieć, co się kryje za tymi prośbami, np. co mają zawierać pliki PDF i jak będą używane.  Aby zapewnić świetne narzędzie, musimy znać odpowiedź na takie pytania.

Pierwszy etap (MVP)

Wiemy, że potrzebne są pliki PDF, dlatego wprowadzamy narzędzie do ich tworzenia!  Jest to wersja o minimalnej koniecznej funkcjonalności, którą można traktować jako najwcześniejszą wersję produktu nadającą się do testowania.  Wszyscy mogą ją wypróbować i określić, jakie ma względem niej oczekiwania.

Narzędzie PDF można znaleźć w Experimental (a więc jest dostępne tylko dla użytkowników z planem Pro lub wyższym).   Oto zrzut ekranu z tego, jak wygląda strona.  Można wprowadzać zapytania i odtwarzać wcześniejsze pliki PDF.

Wskazówka:  Chociaż nie ma takiej informacji na stronie, to można także wyszukiwać za pomocą odnośników do Twittera, takich jak „@majestic” – tak jak w Site Explorer Summary.

Raporty PDF mają w tej chwili około 6 stron (chociaż nie wszystko stanowią dane), dlatego zachęcamy do wypróbowania ich w witrynie.

Jak blisko jesteśmy spełnienia oczekiwań?

To dla nas wielka satysfakcja, że możemy tworzyć pliki PDF dla naszych użytkowników, i mamy nadzieję, że Wam też się ta funkcja podoba.  W obecnej chwili pliki PDF są generowane po wprowadzeniu jednego zapytania i można je odtwarzać – jest to wersja MVP, tylko fundament.

Prosimy o pomoc, abyśmy pomogli sobie wzajemnie.  Jakie zastosowania dla tego narzędzia przewidujecie?  Jak powinno działać?  Jakie zmiany lub dodatkowe funkcje byłyby mile widziane?

Prosimy o wysyłanie wiadomości z opiniami i wskazówkami na adres support@majestic.com – dzięki nim będziemy doskonalić to narzędzie dla naszych użytkowników.

Kolejny etap

Niecierpliwie wyczekujemy Waszych wskazówek o tym, jak powinno to narzędzie wyglądać.  Zamierzamy je wykorzystać do dalszego, stopniowego doskonalenia tej usługi, wprowadzenia nowych ulepszeń i kontynuowania procesu iteracyjnego.

Adam Woollen
Latest posts by Adam Woollen (see all)

THANK YOU!
If you have any questions in the meantime, please contact help@majestic.com
You have successfully registered for a Majestic Demo. A Customer Advisor will contact you shortly to schedule a suitable time to connect.