Kreator stron WWW – czy warto stworzyć w nim stronę? 5 wiodących zalet!

Każdego dnia tworzy się 252 tysiące stron internetowych. Większość z nich nie odnosi sukcesu online, ponieważ są nieprawidłowo zaprojektowane pod kątem aktualnych trendów SXO (SEO + UX). Jeśli chcesz zmaksymalizować szanse na osiągnięcie zdecydowanej przewagi konkurencyjnej w środowisku cyfrowym, [...]

Czytaj dalej »

Autor: Cyber_Folks | 2024-04-19 13:03:35 | odsłon: 21

Ranking stron internetowych – luty 2024

Za oknem coraz pogodniej, a my ruszamy z kolejnym zestawieniem. Czas na strony WWW, które opublikowaliśmy w lutym. W tym odcinku odwiedzimy centrum rozrywki, zrobimy mały przegląd sukni ślubnych, a także zanurzymy się w dźwiękach, tych najwyższej jakości. Jak co miesiąc poprosiliśmy naszych niezawod [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-04-19 12:34:05 | odsłon: 24

Consent Mode v2 – jak sprawdzić czy działa poprawnie (część 1.)

Wdrożenie consent mode w wersji drugiej było w marcu tematem odmienianym przez wszystkie przypadki. Czym jest nowy standard zbierania zgód użytkownika, jak go wdrożyć, jak dostosować witryny czy prowadzone działania marketingowe do nowego porządku – te pytania dominowały w newsletterach i różnego [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog Netim | 2024-04-19 10:42:09 | odsłon: 18

Realne strategie w marketingu medycznym – wywiad z Apteline

Opowiedz proszę o swojej karierze w obszarze marketingu. Od czego wszystko się zaczęło? Zaczęło się od… wróżek, które powiedziały mi, kim będę . A serio: trochę w tym prawdy, bo blisko 20 lat temu zaczynałem od sms marketingu, promocji usług dla telewizji ezoterycznej i stacji radiowych. W kolejny [...]

Czytaj dalej »

Autor: Harbingers | 2024-04-19 09:40:50 | odsłon: 26

Łukasz Chwiszczuk – wywiad po semWAW#2

Prezentujemy kolejny wywiad po semWAW#2, które odbyło się 22 marca 2024 r. w Campusie Google w Warszawie. Na uczestników czekała duża dawka wiedzy o SEM i SEO, a jednym z prelegentów był Łukasz Chwiszczuk, który odpowiedział na Wasze pytania zadane przez sli.do! Zapraszamy do lektury i sprawdzenia o [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-04-19 07:58:46 | odsłon: 17

Pozycjonowanie szerokie – co to jest?

Szukasz sposobu na wyróżnienie się w gąszczu konkurencji w organicznych wynikach wyszukiwania? To dziś kluczowe zadanie dla każdego właściciela strony WWW, który inwestuje w działania SEO. Jednym z narzędzi, które może przyczynić się do odniesienia sukcesu w tym obszarze, jest pozycjonowanie szeroki [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-04-18 15:41:22 | odsłon: 23

Szybkość ładowania strony – jak przyspieszyć stronę internetową?

Zawartość artykułu Toggle Szybkość ładowania strony – jak przyspieszyć stronę internetową?Jak sprawdzić szybkość strony internetowej?Google PageSpeed InsightsJak działa PageSpeed Insights?GTmetrix Jak działa GTmetrix?Pingdom Website Speed TestJak działa Pingdom Website Speed Test?LightHouseJa [...]

Czytaj dalej »

Autor: JustIdea.agency | 2024-04-18 14:29:24 | odsłon: 18

Semówka 24.16 – czyli co warto przeczytać

01 [Nowość w supporcie Google] Google wprowadza cel utrzymania, który ma zwiększyć lojalność klientów. Będzie on miał wiele trybów w kampanii Performance Max, a pierwszym z nich będzie tryb odzyskiwania, który ma pomóc odzyskać nieaktywnych klientów i ponownie wzbudzić ich zainteresowanie firm [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-04-18 13:58:43 | odsłon: 21

AppsFlyer – przewodnik po narzędziu do analityki aplikacji

.stk-7ed399b{background-color:var(--theme-palette-color-9,rgba(115,115,115,0.05)) !important;padding-top:64px !important;padding-bottom:64px !important;margin-top:48px !important;margin-bottom:96px !important}.stk-7ed399b:before{background-color:var(--theme-palette-color-9,rgba(115,115,115,0.05)) [...]

Czytaj dalej »

Autor: TomaszStarzynski.com | 2024-04-18 13:51:48 | odsłon: 25

Branding – zdobądź lojalność konsumencką i znajdź wyznawców marki

Dobrze wszystkim znany schemat lejka sprzedażowego przedstawia kilka poziomów podróży konsumenta i kończy się konwersją. Ale czy na pewno? Tak naprawdę jest jeszcze jeden ważny etap, który powinien nastąpić po sprzedaży. To lojalność konsumencka i powrót klienta, który staje się wyznawcą marki, od [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-04-18 13:49:17 | odsłon: 21

Aktualizacje algorytmu Google

Tak jak każdy inny system informatyczny wyszukiwarka Google podlega regularnym aktualizacjom – gigant ją udoskonala, żeby zwracała jeszcze trafniejsze wyniki i coraz lepiej służyła użytkownikom. Większość zmian przechodzi bez echa, ale okresowa główna aktualizacja algorytmu Google potrafi mocno prze [...]

Czytaj dalej »

Autor: Empressia | 2024-04-18 13:23:50 | odsłon: 46

Jak ważny dla SEO jest prawidłowy anchor text?

Jak ważny dla SEO jest prawidłowy anchor text? Spis treści Budowanie profilu linkowego domeny to jeden z podstawowych elementów SEO, mających ogromne znaczenie dla poprawy widoczności strony w wyszukiwarkach. W ramach tego procesu, niezwykle istotną rolę odgrywa optymalizacja anchor text. Tekst kotw [...]

Czytaj dalej »

Autor: Double Digital | 2024-04-18 12:31:00 | odsłon: 12

Jak stworzyć dobry lead magnet?

W dzisiejszym świecie marketingu, prowadzenie biznesu bez skutecznej strategii pozyskiwania leadów jest niezwykle wymagające. Dane kontaktowe potencjalnych klientów są obecnie kluczowym zasobem, często porównywanym do skarbu. Firmy konkurują ze sobą, starając się znaleźć najskuteczniejsze sposoby zd [...]

Czytaj dalej »

Autor: KS.pl | 2024-04-18 12:00:00 | odsłon: 38

Sprawdź, jak generujemy 200-300 ciepłych leadów miesięcznie dla branży motoryzacyjnej dzięki pozycjonowaniu lokalnemu

Poniższe case study dotyczy działań SEO dla domeny kupiewszystkieauta.pl, która dzięki ciągłej współpracy z nami podbiła wyniki lokalne dla kluczowych fraz związanych ze swoimi usługami dla Warszawy i najbliższych okolic. Jesteś ciekawy, jak tego dokonaliśmy? Zapraszamy do lektury. Spis treści: [...]

Czytaj dalej »

Autor: Advist.pl | 2024-04-18 11:33:59 | odsłon: 21

Jaki hosting wybrać w 2024 roku? Zobacz, co musisz wiedzieć

Decydując się na stworzenie strony internetowej, kluczowym krokiem jest wybór hostingu. W naszym najnowszym rankingu hostingów 2024 przedstawiamy, które opcje hostingu stron www są szybkie i niezawodne, pomagając Ci sprawdzić i wybrać najlepszy hosting dla Twojej strony internetowej. Odkryj, który z [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-04-18 11:28:17 | odsłon: 24

Strona internetowa dla firmy – co powinna zawierać? 9 elementów!

Użytkownik potrzebuje zaledwie pół sekundy, żeby wyrobić sobie opinię o Twoim przedsiębiorstwie na podstawie designu witryny. Wygląd strony internetowej dla firmy jest jednym z najważniejszych kryteriów wpływających na konwersję oraz współczynnik odrzuceń (tzw. bounce rate). Jednak, jakie są równi [...]

Czytaj dalej »

Autor: Cyber_Folks | 2024-04-18 10:38:58 | odsłon: 23

Jak działa algorytm TikToka?

Jak wynika z badania Mediapanel, w marcu 2024 roku Tik-Tok miał w Polsce 9,8 mln użytkowników. Aplikacja cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród internautów spragnionych rozrywki, ale także firm. Jeśli korzystasz z TikToka, pewnie widzisz, że promują się tam różne marki, począwszy od drobnych us [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-18 09:36:28 | odsłon: 20

Google Ads 1200 zł – jak zdobyć kod promocyjny (kupon AdWords)?

Wyobraź sobie, że wydajesz 1200 zł na reklamy Twojej firmy i… dostajesz do dyspozycji dokładnie drugie tyle! Brzmi nieźle? Właśnie taką możliwość da Ci kupon Google Ads. Jak go zdobyć i przygarnąć dodatkowy budżet na reklamy? Dowiesz się dzięki temu artykułowi! wyceń Google Ads [...]

Czytaj dalej »

Autor: Empressia | 2024-04-18 07:52:11 | odsłon: 72

DepositPhotos — ogromna zniżka na zdjęcia dla twórców treści i SEO

Banku zdjęć DepositPhotos chyba nie trzeba nikomu przedstawiać to jeden z liderów wśród banków stockowych fotografii i grafik, który z okazji uruchomienia własnego AI postanowił uruchomić wspaniałą promocję. Normalnie za […] [...]

Czytaj dalej »

Autor: Jakub Jaworowicz | 2024-04-17 20:19:38 | odsłon: 62

Nowości i zmiany w Google Ads (04.04.2024 – 17.04.2024)

Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (04.04.2024 – 17.04.2024). ✔️ Adnotacje konwersji w reklamach produktowych (17.04.2024) Co nowego? Google może używać danych konwersji reklamodawcy do umieszczania adnotacji typ [...]

Czytaj dalej »

Autor: Marcin Wsół | 2024-04-17 17:01:37 | odsłon: 30

Marketing wideo – jak wykorzystać potencjał wideo do zwiększenia zaangażowania i konwersji?

W dzisiejszym świecie, w którym treści wideo dominują na platformach społecznościowych i stronach internetowych, marketing wideo stał się nieodłącznym elementem strategii marketingowych większości firm. Dzięki swojej atrakcyjności, możliwości komunikacji wizualnej i zdolności do wywoływania emocji [...]

Czytaj dalej »

Autor: AlteMedia | 2024-04-17 16:27:43 | odsłon: 26

John Mueller ponownie o myślnikach w nazwie domeny

W SEO najdrobniejsza rzecz może okazać się znacząca. Nic więc dziwnego, że często na forach, takich jak Reddit, pojawiają się pytania nawet o pozornie błahe sprawy. Tym razem jeden z użytkowników zaciekawił się kwestią myślników w nazwie domeny. Odpowiedział na to John Mueller. Co więcej, nie po r [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-04-17 14:49:56 | odsłon: 43

Ewolucja SEM i Social Media podczas kluczowych wydarzeń sportowych — odkryj nowości z Digital Puls od Harbingers!

Przygotuj się już teraz na sezon pełen sportowych wrażeń!  Jeśli Twoją docelową grupą odbiorców są miłośnicy sportu — zaplanuj już teraz swoje działania na okres trwania Mistrzostw Europy w piłce nożnej mężczyzn oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu. YouTube gra kluczową rolę podczas trwa [...]

Czytaj dalej »

Autor: Harbingers | 2024-04-17 14:09:00 | odsłon: 34

Kalendarz marketera na 2024 – planuj swoje kampanie jak profesjonalista

Marketing polega na długofalowym planowaniu działań, opierając się na budowaniu strategii na kilka miesięcy w przód. Profesjonaliści (nawet, jeżeli niekiedy wydaje się inaczej) nie pozostawiają nic przypadkowi i nie pracują spontanicznie. Opierają się na dopasowaniu contentu do odbiorców, najnowszyc [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-17 13:54:00 | odsłon: 10

Szybka zmiana dopasowań wyszukiwanych słów kluczowych w Google Ads

Jeśli przeglądając raport wyszukiwanych haseł chcesz niektóre z nich dodać jako słowa kluczowe lub jako wykluczenia Google domyślnie ustawi je w dopasowaniu ścisłym (wykluczenia) lub dopasowaniu przybliżonym (słowa kluczowe). Jeśli chcesz naraz dodać wiele takich słów, ale w różnych dopasowaniach, m [...]

Czytaj dalej »

Autor: Marcin Wsół | 2024-04-17 11:59:32 | odsłon: 25

Strona internetowa ze sklepem internetowym – Jakie założenia musi spełniać?

Marzysz o zaistnieniu w świecie e-commerce? Nasza platforma oferuje kompleksowe rozwiązania dla każdego, kto chce otworzyć własny sklep internetowy. Z nami stworzysz atrakcyjną i funkcjonalną stronę internetową ze sklepem, która pomoże Ci skutecznie dotrzeć do szerokiego grona klientów. Niezależnie [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-04-17 11:53:19 | odsłon: 26

Jak mierzyć efektywność SEO? Praktyczne porady i narzędzia

Zastanawiasz się, jak sprawdzić, czy Twoje działania SEO przynoszą oczekiwane efekty? Nie jesteś sam! Wiele osób wkracza w świat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), mając wielkie nadzieje na poprawę widoczności swojej strony internetowej, ale nie do końca wiedząc, jak mie [...]

Czytaj dalej »

Autor: Studio Lokomotywa | 2024-04-17 11:19:16 | odsłon: 25

Brand Hero – jak wyróżnić markę?

Wstęp Świat marketingu bez względu na okoliczności jest w ciągłym ruchu. Marki nieustannie szukają nowych sposobów na wyróżnienie się i zbudowanie trwałej relacji z konsumentami a szum informacyjny, który dotyka nas wszystkich zupełnie temu nie sprzyja. Badania jednoznacznie wskazują, że z roku na [...]

Czytaj dalej »

Autor: Prograffing | 2024-04-17 10:49:18 | odsłon: 25

Top wyszukiwania w Google w Polsce w 2023 roku – co było na topie?

Polacy wyszukiwali w 2023 roku różnych informacji. Część z nich dotyczyła wydarzeń społeczno-politycznych, część rozrywki, a niektóre ekonomii i finansów. Nie brakowało poszukiwań definicji, kosztów określonych produktów czy prób odpowiedzenia na pytanie „dlaczego?”. Jaki jest tok wyszukiwania w Goo [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-17 10:48:29 | odsłon: 3

Jak wybrać odpowiednią firmę pozycjonujacą?

Wybór odpowiedniej agencji SEO może zdecydować o tym, czy Twoja firma będzie się wyróżniać na tle konkurencji. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę, aby dokonać właściwego wyboru. Dobra firma pozycjonująca – jak ją wybrać? Doświadczenie i renoma na rynku Pierwszym krokiem w wyborze firmy pozycjonującej [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-04-17 10:01:34 | odsłon: 22

Jak bezpiecznie wylogować się z Messengera?

Wylogowanie się z Messengera na różnych urządzeniach jest ważnym krokiem w zabezpieczaniu Twojej prywatności i danych. Oto szczegółowy przewodnik, jak to zrobić: Na PC: W aplikacji desktopowej: Otwórz Messenger, kliknij swoje zdjęcie profilowe, a następnie wybierz „Preferencj [...]

Czytaj dalej »

Autor: MrPost | 2024-04-17 10:00:00 | odsłon: 39

BeReal – co musisz wiedzieć o tej nowej aplikacji społecznościowej?

Wydawać by się mogło, że na rynku nie ma już miejsca na nowe aplikacje społecznościowe, a tymczasem kolejnej udaje się odnieść sukces. BeReal powstało w 2020 roku, ale początkowo nie cieszyło się dużym zainteresowaniem. Dopiero gdy influencerzy zaczęli promować apkę na swoich social media, internauc [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-17 09:15:44 | odsłon: 15

Jak usunąć ciasteczka z telefonu – prosty przewodnik krok po kroku

Ciasteczka (znane też jako cookies) to pliki internetowe, które przechowują istotne informacje o użytkowniku sieci, a także parametrach strony internetowej, przeglądanej przez niego. To bardzo przydatny element, ułatwiający np. zapamiętanie haseł, preferencji marketingowych czy ułatwiających analizo [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-16 16:25:30 | odsłon: 2

Jak pozycjonować sklep w branży sezonowej? Sezonowość biznesu a SEO

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak skutecznie przyciągnąć klientów do swojego sklepu internetowego właśnie wtedy, gdy najbardziej są zainteresowani twoimi produktami? Branże sezonowe, takie jak te związane z określonymi świętami czy porami roku, stawiają przed przedsiębiorcami wyjątkowe wyzwa [...]

Czytaj dalej »

Autor: Up & More | 2024-04-16 16:04:45 | odsłon: 21

Strategie online dla dewelopera - jak skutecznie promować nowe inwestycje mieszkaniowe online?

Zwiększenie zainteresowania nowymi inwestycjami mieszkaniowymi nigdy nie było prostsze! Dowiedz się, jak wykorzystać strategie online do efektywnej promocji i przyciągnięcia potencjalnych klientów. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Divloy | 2024-04-16 14:42:37 | odsłon: 32

Google Rich Snippet – co to jest?

Próbujesz bezskutecznie poprawić pozycję swojej witryny? Pamiętaj, że Google wyświetla tylko najlepsze strony na szczycie rankingu. A skoro konkurencja jest ogromna, to warto poznać wszelkie narzędzia, które mogą pomóc wyróżnić Cię w wyszukiwarce i zwrócić uwagę użytkowników. Jednym z takich rozwiąz [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-04-16 14:28:58 | odsłon: 21

SEO dla sklepów meblowych - kluczowe strategie zwiększające widoczność w internecie

Chcesz, aby Twój sklep meblowy był lepiej widoczny w internecie? Odkryj sprawdzone metody SEO, które zwiększą ruch na Twojej stronie i przekonają klientów do zakupów. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Divloy | 2024-04-16 14:09:21 | odsłon: 20

Jak prowadzić kampanie internetowe dla sektora B2B?

Sektory B2B oraz B2C mają wiele podobieństw jak i różnic. By odnieść sukces, kluczowe jest zrozumienie tych drugich, a następnie dopasowanie strategii promocji oraz rodzaju działań w internecie. Czasem zachodzi potrzeba użycia tego samego narzędzia, zarówno w B2B jak i B2C, ale w odmienny sposób. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Up & More | 2024-04-16 13:47:04 | odsłon: 38

Sekret wzrostu na Instagramie – jak zdobyć więcej obserwujących?

Instagram to nadal jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych na świecie. Aktualnie korzysta z niego ponad 800 milionów osób, w tym ponad 6 milionów Polaków. To ogromna baza potencjalnych użytkowników, którzy mogą np. zacząć obserwować prowadzony przez Ciebie profil. Jak ich do tego zachęc [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-16 13:44:41 | odsłon: 3

Jak zabezpieczyć stronę internetową?

Czy Twoja strona internetowa jest bezpieczna? W dzisiejszym świecie cyfrowym, ochrona Twojej witryny przed cyberzagrożeniami to nie opcja, a konieczność. Każdego dnia tysiące stron pada ofiarą ataków, narażając dane firm i ich klientów. W tym artykule dowiesz się, jakie niebezpieczeństwa czyhają na [...]

Czytaj dalej »

Autor: Ministerstwo Reklamy | 2024-04-16 13:37:14 | odsłon: 22

Content marketing: jak kreować wartościowe treści, które przyciągają użytkowników?

/*! elementor - v3.20.0 - 13-03-2024 */ .elementor-heading-title{padding:0;margin:0;line-height:1}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title[class*=elementor-size-]>a{color:inherit;font-size:inherit;line-height:inherit}.elementor-widg [...]

Czytaj dalej »

Autor: Ad Site | 2024-04-16 12:31:06 | odsłon: 50

Walka o Pokolenie Z – Google czy TikTok? 

Myślenie o wyszukiwaniu informacji, może zmieniać się z generacji na generację. Wielu osobom wydaje się oczywiste, że proces ten w internecie zaczyna się od Google. Ostatnio jednak media społecznościowe zaczynają być dla wyszukiwarki konkurencją. Szczególnie TikTok, który upodobało sobie Pokolenie [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-04-16 12:09:51 | odsłon: 21

Google i sztuczna inteligencja

Jak AI wpływa na treści w kontekście SEO?Google i sztuczna inteligencja to ciekawy temat. Coraz więcej […] [...]

Czytaj dalej »

Autor: Marcin Kordowski | 2024-04-16 12:07:38 | odsłon: 22

SEO – co to jest? Historia, trendy, narzędzia i rentowność

Artykuł SEO – co to jest? Historia, trendy, narzędzia i rentowność pochodzi z serwisu Wedo. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Wedo | 2024-04-16 12:00:40 | odsłon: 36

Jak Google indeksuje strony i czy można ten proces przyspieszyć?

Jak Google indeksuje strony i czy można ten proces przyspieszyć? Spis treści Google to jedna z największych wyszukiwarek internetowych na świecie i punkt odniesienia dla wielu firm, twórców treści i webmasterów. Proces, podczas którego Google rozpoznaje, analizuje i dodaje strony do swojej bazy dany [...]

Czytaj dalej »

Autor: Double Digital | 2024-04-16 11:39:20 | odsłon: 37

Tajniki utrzymania klientów – jak zwiększyć retencję i zyski?

Na przestrzeni kilku lat tendencją w prowadzeniu działań marketingowych było działanie ukierunkowane na poszukiwanie nowych klientów. Ostatnio sytuacja ulega jednak modyfikacji i firmy coraz częściej stawiają na utrzymanie bazy obecnych kontrahentów, zwiększając tym samym swoje zyski. W utrzymaniu k [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-16 11:30:05 | odsłon: 2

Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Zawartość artykułu Toggle Zwiększenie konwersji w sklepie internetowymCo to jest konwersja w sklepie internetowym?Czy są narzędzia do mierzenia konwersji w sklepie internetowym?Jaka konwersja w sklepie internetowym jest prawidłowa?Jakie są sposoby na poprawę współczynnika konwersji w sklepie i [...]

Czytaj dalej »

Autor: JustIdea.agency | 2024-04-16 10:28:05 | odsłon: 21

Optymalizacja SEO podcastów - 5 wskazówek, jak pozycjonować podcast w Google

Na czym polega pozycjonowanie podcastów? Na jakie elementy zwrócić uwagę podczas optymalizacji SEO podstron z nagraniami? O czym pamiętać, publikując materiały na serwisach streamingowych? Sprawdź! [...]

Czytaj dalej »

Autor: Greenfields | 2024-04-16 10:10:21 | odsłon: 26

Sezonowe słowa kluczowe – czy dotyczą Twojego biznesu?

Masz wrażenie, że klienci interesują się Twoją ofertą tylko raz na jakiś czas? Robisz, co możesz, aby to zmienić i aby zyskać ich uwagę całorocznie, ale efekty Cię nie satysfakcjonują? Być może dotyczą Cię sezonowe słowa kluczowe, czyli frazy wyszukiwane tylko w określonych momentach w roku. Być m [...]

Czytaj dalej »

Autor: Redseo | 2024-04-16 09:55:00 | odsłon: 26

Jak prowadzić social media w branży medycznej?

Obecność w social mediach to dziś podstawa każdej strategii marketingowej. Tworząc taką dla branży medycznej, musisz mieć jednak na uwadze, że marketing medyczny rządzi się swoimi prawami. Skupia się przede wszystkim na relacjach pacjent-lekarz i budowanym wokół niej zaufaniu. Okazuje się jednak, [...]

Czytaj dalej »

Autor: Harbingers | 2024-04-16 08:12:30 | odsłon: 38