Pozycjonowanie organiczne – jak SEO wspomaga biznes?

Badania potwierdzają, że wielu użytkowników Internetu ignoruje płatne reklamy, skupiając się głównie na organicznych wynikach wyszukiwania. Już same te informacje są dowodem na to, że optymalizacja strony pod kątem wyników organicznych jest kluczowa dla zwiększenia ruchu na stronie. Na czym polega p [...]

Czytaj dalej »

Autor: Samoseo.pl | 2024-04-23 14:34:18 | odsłon: 15

Jak zarabiać w internecie? Najlepsze sposoby na biznes online!

Odkryj sprawdzone metody, dzięki którym możesz zarabiać przez internet w 2024 roku. Poznaj różnorodne sposoby na zarabianie online, które umożliwią Ci zarabianie w sieci bez konieczności opuszczania domu. Praca online staje się coraz bardziej popularna, a zarabianie pieniędzy w internecie nigdy nie [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-04-23 14:28:48 | odsłon: 16

Consent Mode — najczęstsze błędy przy wdrażaniu

Co to jest Consent Mode? Consent Mode to funkcja Google, która pozwala stronom internetowym na dostosowanie sposobu zbierania i wykorzystywania danych na podstawie zgód użytkowników dotyczących plików cookie i podobnych technologii.  Potrzebujesz [...]

Czytaj dalej »

Autor: Harbingers | 2024-04-23 12:30:13 | odsłon: 20

Strona firmowa na LinkedIn – jak prowadzić ją skutecznie?

Profil Twojego biznesu na LinkedIn może mieć ogromny wpływ na jego rozwój. To właśnie na tej platformie masz szansę na zwiększenie świadomości Twojej marki wśród odbiorców oraz pozyskanie nowych klientów. Co jednak zrobić, aby prowadzenie konta firmowego na LinkedIn rzeczywiście było skuteczne? Ot [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog Netim | 2024-04-23 11:51:47 | odsłon: 14

SEO dla sklepów internetowych – od czego zacząć?

SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to klucz do sukcesu dla każdego sklepu internetowego. Dzięki dobrze przeprowadzonej optymalizacji SEO, Twoja strona może znaleźć się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, co z kolei może przekł [...]

Czytaj dalej »

Autor: Studio Lokomotywa | 2024-04-23 11:28:14 | odsłon: 20

UPS! Gary Illyes z Google wygadał się o linkach

Niedawno w Bułgarii odbył się event, na którym zagościło wielu SEOwców. Nie zabrakło również przedstawicieli Google. Na SERP Conference 2024, która miała miejsce 18-19 kwietnia, pojawił się także Gary Illyes, który w korporacji odpowiedzialnej za wyszukiwarkę, pełni rolę analityka. Jego wypowiedź [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-04-23 10:21:52 | odsłon: 38

Keyword proximity, czyli jak blisko powinny być słowa kluczowe?

Praca ze słowami kluczowymi potrafi przyprawić o ból głowy. Powinny się pojawiać, ale nie za często. Jeśli jednak będzie ich za mało, Google może nie domyślić się, czego dotyczy treść. My jednak chcemy, aby się domyślił i uznał stronę za wartościową. Uznanie w "oczach" robotów wyszukiwarki daje na [...]

Czytaj dalej »

Autor: Redseo | 2024-04-23 10:00:00 | odsłon: 24

Czego nie można reklamować w Google Ads? Zakazane branże, rodzaje usług i produktów

Jakich usług i produktów nie można reklamować w Google Ads? Poznaj listę zakazanych branż! [...]

Czytaj dalej »

Autor: Greenfields | 2024-04-23 08:42:45 | odsłon: 15

Co to jest Perplexity.ai? Czy to dobra alternatywa dla ChatGPT?

Artykuł Co to jest Perplexity.ai? Czy to dobra alternatywa dla ChatGPT? pochodzi z serwisu Wedo. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Wedo | 2024-04-23 07:15:36 | odsłon: 23

Audyt SEO dla startupów – niedrogi sposób na sukces

Każdy startup jest jak nieoszlifowany diament w kosmicznej przestrzeni Internetu, a co może lepiej dopieścić tę błyszczącą powierzchnię niż profesjonalnie wykonany audyt SEO? No właśnie, nie wszyscy o tym wiedzą, że audyt SEO może równie efektywnie postawić na nogi upadający startup, jak świeżo zapa [...]

Czytaj dalej »

Autor: SocialTrends.pl | 2024-04-22 22:51:02 | odsłon: 21

Reklamy displayowe. Kampania reklamowa w Google Ads. Co to?

Kiedy po raz pierwszy zdecydowałem się uruchomić kampanię reklamową w Google Ads, czułem się jak żeglarz wchodzący na nieznane wody. Szybko jednak odkryłem, że kluczem do sukcesu jest nie tylko zrozumienie podstaw, ale także zgłębienie tajników skutecznej reklamy displayowej, od precyzyjnego targeto [...]

Czytaj dalej »

Autor: Wordsite.pl | 2024-04-22 17:12:22 | odsłon: 18

Google Ads vs Facebook Ads jaka jest różnica? Co lepsze?

Wybór między Google Ads a Facebook Ads może być kluczowym czynnikiem sukcesu Twojej kampanii marketingowej. Decydując, która platforma reklamowa jest najlepsza dla Twojej firmy, ważne jest, aby zrozumieć ich unikalne cechy, metody targetowania, które mają wpływ na skuteczność reklam, oraz różnice w [...]

Czytaj dalej »

Autor: Wordsite.pl | 2024-04-22 17:08:12 | odsłon: 19

24-26.04 jesteśmy na brightonSEO!

BrightonSEO dwa razy do roku gromadzi ponad pięć tysięcy osób z pięćdziesięciu różnych krajów. To doskonała okazja na networking, dokształcanie się i poszerzanie horyzontów – właśnie dlatego co sezon trafia tam cała reprezentacja Delante, z czego jesteśmy bardzo dumni! Co ciekawego czeka nas w k [...]

Czytaj dalej »

Autor: Delante | 2024-04-22 16:18:30 | odsłon: 15

Anna Podruczna – wywiad po semWAW#2

Czas na rozmowę ze zwyciężczynią Call4Papers na semWAW#2 – startup edition! Uczestnicy zasypali Annę Podruczną pytaniami odnośnie do ekspansji e-commerce na rynki krajów z Grupy Wyszehradzkiej. Sprawdź rady i wskazówki, jakimi się podzieliła! Artykuł Anna Podruczna – wywiad po semWAW#2 pochodzi z s [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-04-22 15:54:41 | odsłon: 14

Reklama cyfrowa – co to jest i jakie są rodzaje reklam internetowych?

Spis treści Co to jest reklama cyfrowa? Definicja!Rodzaje reklamy cyfrowej – co wyróżniamy?Pozycjonowanie stron (SEO)Google Ads (SEM)Social media marketingReklamy dźwiękoweReklamy filmowe Over-The-Top (OTT)Reklama cyfrowa a tradycyjna – różniceDlaczego warto zdecydować się na reklamę cyfrową? [...]

Czytaj dalej »

Autor: Nprofit | 2024-04-22 14:25:47 | odsłon: 23

Zaawansowane strategie content marketingu dla e-commerce – jak stworzyć strategię treści dla sklepu?

Rozwój technologii cyfrowych i narastająca konkurencja w sektorze e-commerce sprawiają, że firmy poszukują nowych sposobów na wyróżnienie się i zbudowanie silnej pozycji na rynku. Zaawansowane strategie content marketingu stają się fundamentem skutecznej komunikacji z klientami, umożliwiając nie tyl [...]

Czytaj dalej »

Autor: ClueGroup | 2024-04-22 13:10:17 | odsłon: 38

Hubspotowe nowości – kwiecień 2024

Spis treści Czytasz teraz: Hubspotowe nowości – kwiecień 2024 Marketing HomeContent Approval Help Desk[r]ewolucja w CMS, czyli Content HubGenerator AudioContent RemixSm [...]

Czytaj dalej »

Autor: Verseo.pl | 2024-04-22 11:57:32 | odsłon: 21

Indeksowanie strony w Google - jak zrobić to skutecznie?

Twoja nowa, efektowna strona internetowa firmy właśnie wystartowała. Niestety nie wystarczy wyłacznie zabrać się za pozycjonowanie i oczekiwać wyników. Najpierw trzeba jeszcze zadbać o indeksowanie strony w Google, czyli sprawić, że będzie ona w ogóle widoczna dla wyszukiwarki i co za tym idzie – ta [...]

Czytaj dalej »

Autor: Empressia | 2024-04-22 11:38:44 | odsłon: 39

Paid social media - czym są?

Aby zwiększyć liczbę klientów i skutecznie poprowadzić ich przez ścieżkę zakupową, firma powinna komunikować się we wszystkich mediach, z których korzystają jej potencjalni odbiorcy, i w każdym punkcie styku z marką. Przy planowaniu strategii pomaga model POEM: paid (płatnych), owned (własnych) i ea [...]

Czytaj dalej »

Autor: Empressia | 2024-04-22 11:10:46 | odsłon: 37

Interaction to Next Paint (INP) - nowy wskaźnik Core Web Vitals, który warto bliżej poznać

Czym jest nowy wskaźnik Core Web Vitals i dlaczego warto wiedzieć co oznacza? Sprawdźcie w naszym artykule! [...]

Czytaj dalej »

Autor: SeoStation | 2024-04-22 11:10:05 | odsłon: 27

Co sprzedawać przez Internet? Popularne produkty gwarantujące sukces

Rozpoczęcie biznesu online w 2024 roku może być Twoim kluczem do sukcesu. Odkryj najlepsze pomysły na biznes, które pozwolą Ci sprzedawać produkty przez internet. Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy, wykorzystać strategie sprzedaży i sprawdzić potencjał dropshippingu, aby maksymalizować zyski [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-04-22 11:07:41 | odsłon: 24

Lokalni przewodnicy – czy są przydatni w SEO?

Lokalni przewodnicy – czy są przydatni w SEO? Spis treści Opinia lokalnego przewodnika jest zawsze bardzo wartościowa dla każdego innego użytkownika, który akurat rozważa skorzystanie z konkretnej usługi lub odwiedzenie określonego miejsca. Szczególnie teraz, kiedy dostęp do informacji jest praktycz [...]

Czytaj dalej »

Autor: Double Digital | 2024-04-22 10:57:00 | odsłon: 1

Analiza danych w Bing Webmaster Tools - jak interpretować statystyki i wykorzystać je do poprawy SEO?

Zastanawiasz się, jak efektywnie korzystać z Bing Webmaster Tools do analizy SEO? Przeczytaj nasz przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć i wykorzystać dane do optymalizacji Twojej strony. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Divloy | 2024-04-22 10:40:03 | odsłon: 23

SEO dla warsztatów samochodowych - jak wykorzystać pozycjonowanie do zdobycia nowych klientów?

Zwiększ swoją widoczność online i przyciągnij więcej klientów do swojego warsztatu samochodowego. Poznaj sprawdzone techniki SEO, które pomogą Ci wyróżnić się w wyszukiwarkach i zwiększyć liczbę zleceń. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Divloy | 2024-04-22 10:13:24 | odsłon: 21

Dzień Ziemi w Google – 3 inicjatywy ekologiczne korporacji

22.04 obchodzimy Dzień Ziemi, czyli święto, w które angażują się zwykle najbardziej dzieci w wieku szkolnym oraz firmy. W końcu to dobra okazja, aby ogłosić w mediach społecznościowych, jak bardzo angażujemy się w dbanie o środowisko. Co w związku z tym przygotowało Google? Wyszukiwarka wita nas d [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-04-22 09:31:19 | odsłon: 23

Broken links – czym są niedziałające linki i jak wpływają na SEO?

Niedziałające linki, znane również jako „broken links”, mogą być znaczącym problemem dla każdego właściciela strony internetowej, wpływając nie tylko na SEO, ale także na doświadczenia użytkowników. Oto kompleksowe spojrzenie na to, jak identyfikować, naprawiać i zarządzać niedziałającymi linkami [...]

Czytaj dalej »

Autor: Pozycjonusz.pl | 2024-04-22 08:18:21 | odsłon: 26

Recykling treści na stronie internetowej

Kiedy Twój strona osiąga dziesiątki ilości podstron różnej maści, warto zastanowić się czy nie wprowadzić cyklicznego recyklingu treści. Frazę „recykling treści” można rozumieć jako szereg wszelakich działań contentowych, ale w tym wpisie omówimy sobie wybrane sposoby na przeanalizowanie treści na n [...]

Czytaj dalej »

Autor: Dominik Piestrzyński | 2024-04-21 11:11:09 | odsłon: 44

Omnichannel marketing – co to jest i jak może zrewolucjonizować Twój biznes?

Przyszły klient może wielokrotnie natknąć się na Twoją ofertę, zanim postanowi z niej skorzystać. Może zobaczyć reklamę na mieście lub online. Coraz częściej chce mieć możliwość zakupu w dowolnym miejscu, na różnych urządzeniach. Zamówienie może być efektem kontaktu klienta z marką w aplikacji mobil [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-21 09:36:38 | odsłon: 29

Słowa kluczowe – jak sprawdzić ich liczbę wyszukiwań?

Słowa kluczowe – jak sprawdzić ich liczbę wyszukiwań? Spis treści Trudno wyobrazić sobie SEO bez słów kluczowych, stanowią one przecież fundament strategii marketingowych w internecie. Umiejętne wyszukiwanie i wykorzystanie słów kluczowych jest niezbędne do skutecznego pozycjonowania stron interneto [...]

Czytaj dalej »

Autor: Double Digital | 2024-04-20 12:34:00 | odsłon: 114

Rola wideo w kampaniach reklamowych

Obecnie wideo odgrywa kluczową rolę w kampaniach reklamowych, stając się niezastąpionym narzędziem służącym dotarciu do szerokiego grona odbiorców. Dzięki szybko rozwijającej się technologii oraz znaczeniu mediów społecznościowych w codzienności ludzi, to medium jest aktualnie bardziej dostępne ni [...]

Czytaj dalej »

Autor: Up & More | 2024-04-19 15:58:47 | odsłon: 22

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #3 Kwiecień 2024

Zmiana w definicji “Reklamy u góry strony” Do tej pory “Reklamy u góry strony” wyświetlały się zawsze powyżej najlepszego wyniku organicznego. Definicja ta jednak uległa teraz zmianie i „Reklamy u góry strony” wcale nie muszą już znajdować się na samej górze, ale mog [...]

Czytaj dalej »

Autor: Delante | 2024-04-19 14:57:20 | odsłon: 25

Email marketing – kluczowe informacje dla Twojego biznesu.

W biznesie gdzie każda wydana złotówka jest oglądana wielokrotnie,  jedną z kluczowych i najsilniejszych strategii pozostaje […] [...]

Czytaj dalej »

Autor: Marcin Kordowski | 2024-04-19 14:36:29 | odsłon: 26

Kreator stron WWW – czy warto stworzyć w nim stronę? 5 wiodących zalet!

Każdego dnia tworzy się 252 tysiące stron internetowych. Większość z nich nie odnosi sukcesu online, ponieważ są nieprawidłowo zaprojektowane pod kątem aktualnych trendów SXO (SEO + UX). Jeśli chcesz zmaksymalizować szanse na osiągnięcie zdecydowanej przewagi konkurencyjnej w środowisku cyfrowym, [...]

Czytaj dalej »

Autor: Cyber_Folks | 2024-04-19 13:03:35 | odsłon: 35

Ranking stron internetowych – luty 2024

Za oknem coraz pogodniej, a my ruszamy z kolejnym zestawieniem. Czas na strony WWW, które opublikowaliśmy w lutym. W tym odcinku odwiedzimy centrum rozrywki, zrobimy mały przegląd sukni ślubnych, a także zanurzymy się w dźwiękach, tych najwyższej jakości. Jak co miesiąc poprosiliśmy naszych niezawod [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-04-19 12:34:05 | odsłon: 42

Jak pozycjonować stronę za granicą? Kompletny przewodnik

Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować stronę za granicą. ➤ Wiedzę na temat międzynarodowego SEO uzyskasz z naszego przewodnika.✅ [...]

Czytaj dalej »

Autor: Sempire.pl | 2024-04-19 12:21:33 | odsłon: 25

Consent Mode v2 – jak sprawdzić czy działa poprawnie (część 1.)

Wdrożenie consent mode w wersji drugiej było w marcu tematem odmienianym przez wszystkie przypadki. Czym jest nowy standard zbierania zgód użytkownika, jak go wdrożyć, jak dostosować witryny czy prowadzone działania marketingowe do nowego porządku – te pytania dominowały w newsletterach i różnego [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog Netim | 2024-04-19 10:42:09 | odsłon: 32

Realne strategie w marketingu medycznym – wywiad z Apteline

Opowiedz proszę o swojej karierze w obszarze marketingu. Od czego wszystko się zaczęło? Zaczęło się od… wróżek, które powiedziały mi, kim będę . A serio: trochę w tym prawdy, bo blisko 20 lat temu zaczynałem od sms marketingu, promocji usług dla telewizji ezoterycznej i stacji radiowych. W kolejny [...]

Czytaj dalej »

Autor: Harbingers | 2024-04-19 09:40:50 | odsłon: 39

Łukasz Chwiszczuk – wywiad po semWAW#2

Prezentujemy kolejny wywiad po semWAW#2, które odbyło się 22 marca 2024 r. w Campusie Google w Warszawie. Na uczestników czekała duża dawka wiedzy o SEM i SEO, a jednym z prelegentów był Łukasz Chwiszczuk, który odpowiedział na Wasze pytania zadane przez sli.do! Zapraszamy do lektury i sprawdzenia o [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-04-19 07:58:46 | odsłon: 26

Pozycjonowanie szerokie – co to jest?

Szukasz sposobu na wyróżnienie się w gąszczu konkurencji w organicznych wynikach wyszukiwania? To dziś kluczowe zadanie dla każdego właściciela strony WWW, który inwestuje w działania SEO. Jednym z narzędzi, które może przyczynić się do odniesienia sukcesu w tym obszarze, jest pozycjonowanie szeroki [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-04-18 15:41:22 | odsłon: 28

Szybkość ładowania strony – jak przyspieszyć stronę internetową?

Zawartość artykułu Toggle Szybkość ładowania strony – jak przyspieszyć stronę internetową?Jak sprawdzić szybkość strony internetowej?Google PageSpeed InsightsJak działa PageSpeed Insights?GTmetrix Jak działa GTmetrix?Pingdom Website Speed TestJak działa Pingdom Website Speed Test?LightHouseJa [...]

Czytaj dalej »

Autor: JustIdea.agency | 2024-04-18 14:29:24 | odsłon: 26

Semówka 24.16 – czyli co warto przeczytać

01 [Nowość w supporcie Google] Google wprowadza cel utrzymania, który ma zwiększyć lojalność klientów. Będzie on miał wiele trybów w kampanii Performance Max, a pierwszym z nich będzie tryb odzyskiwania, który ma pomóc odzyskać nieaktywnych klientów i ponownie wzbudzić ich zainteresowanie firm [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-04-18 13:58:43 | odsłon: 30

AppsFlyer – przewodnik po narzędziu do analityki aplikacji

.stk-7ed399b{background-color:var(--theme-palette-color-9,rgba(115,115,115,0.05)) !important;padding-top:64px !important;padding-bottom:64px !important;margin-top:48px !important;margin-bottom:96px !important}.stk-7ed399b:before{background-color:var(--theme-palette-color-9,rgba(115,115,115,0.05)) [...]

Czytaj dalej »

Autor: TomaszStarzynski.com | 2024-04-18 13:51:48 | odsłon: 32

Branding – zdobądź lojalność konsumencką i znajdź wyznawców marki

Dobrze wszystkim znany schemat lejka sprzedażowego przedstawia kilka poziomów podróży konsumenta i kończy się konwersją. Ale czy na pewno? Tak naprawdę jest jeszcze jeden ważny etap, który powinien nastąpić po sprzedaży. To lojalność konsumencka i powrót klienta, który staje się wyznawcą marki, od [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-04-18 13:49:17 | odsłon: 24

Aktualizacje algorytmu Google

Tak jak każdy inny system informatyczny wyszukiwarka Google podlega regularnym aktualizacjom – gigant ją udoskonala, żeby zwracała jeszcze trafniejsze wyniki i coraz lepiej służyła użytkownikom. Większość zmian przechodzi bez echa, ale okresowa główna aktualizacja algorytmu Google potrafi mocno prze [...]

Czytaj dalej »

Autor: Empressia | 2024-04-18 13:23:50 | odsłon: 75

Jak ważny dla SEO jest prawidłowy anchor text?

Jak ważny dla SEO jest prawidłowy anchor text? Spis treści Budowanie profilu linkowego domeny to jeden z podstawowych elementów SEO, mających ogromne znaczenie dla poprawy widoczności strony w wyszukiwarkach. W ramach tego procesu, niezwykle istotną rolę odgrywa optymalizacja anchor text. Tekst kotw [...]

Czytaj dalej »

Autor: Double Digital | 2024-04-18 12:31:00 | odsłon: 29

Jak stworzyć dobry lead magnet?

W dzisiejszym świecie marketingu, prowadzenie biznesu bez skutecznej strategii pozyskiwania leadów jest niezwykle wymagające. Dane kontaktowe potencjalnych klientów są obecnie kluczowym zasobem, często porównywanym do skarbu. Firmy konkurują ze sobą, starając się znaleźć najskuteczniejsze sposoby zd [...]

Czytaj dalej »

Autor: KS.pl | 2024-04-18 12:00:00 | odsłon: 50

Sprawdź, jak generujemy 200-300 ciepłych leadów miesięcznie dla branży motoryzacyjnej dzięki pozycjonowaniu lokalnemu

Poniższe case study dotyczy działań SEO dla domeny kupiewszystkieauta.pl, która dzięki ciągłej współpracy z nami podbiła wyniki lokalne dla kluczowych fraz związanych ze swoimi usługami dla Warszawy i najbliższych okolic. Jesteś ciekawy, jak tego dokonaliśmy? Zapraszamy do lektury. Spis treści: [...]

Czytaj dalej »

Autor: Advist.pl | 2024-04-18 11:33:59 | odsłon: 23

Jaki hosting wybrać w 2024 roku? Zobacz, co musisz wiedzieć

Decydując się na stworzenie strony internetowej, kluczowym krokiem jest wybór hostingu. W naszym najnowszym rankingu hostingów 2024 przedstawiamy, które opcje hostingu stron www są szybkie i niezawodne, pomagając Ci sprawdzić i wybrać najlepszy hosting dla Twojej strony internetowej. Odkryj, który z [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-04-18 11:28:17 | odsłon: 27

Strona internetowa dla firmy – co powinna zawierać? 9 elementów!

Użytkownik potrzebuje zaledwie pół sekundy, żeby wyrobić sobie opinię o Twoim przedsiębiorstwie na podstawie designu witryny. Wygląd strony internetowej dla firmy jest jednym z najważniejszych kryteriów wpływających na konwersję oraz współczynnik odrzuceń (tzw. bounce rate). Jednak, jakie są równi [...]

Czytaj dalej »

Autor: Cyber_Folks | 2024-04-18 10:38:58 | odsłon: 24

Jak działa algorytm TikToka?

Jak wynika z badania Mediapanel, w marcu 2024 roku Tik-Tok miał w Polsce 9,8 mln użytkowników. Aplikacja cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród internautów spragnionych rozrywki, ale także firm. Jeśli korzystasz z TikToka, pewnie widzisz, że promują się tam różne marki, począwszy od drobnych us [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-18 09:36:28 | odsłon: 22