Prima Aprilis 2019 – przegląd najciekawszych kreacji

Na co dzień marki stawiają na rzeczową i zachowawczą komunikację ze swoimi obserwującymi, jednak Prima Aprilis rządzi się swoimi prawami i pozwala urzeczywistniać (choćby nawet na jeden dzień) najbardziej śmiałe, zabawne i absurdalne wizje. Również wczoraj, jak co roku, internet zalała fala bardziej i mniej udanych żartów. Chcąc zaoszczędzić Ci uśmiechu zażenowania i dostarczyć jedynie tych pozytywnych emocji oraz dozy inspiracji, wyłowiliśmy dla Ciebie najlepsze – naszym zdaniem – kreacje.

Duży Ben serwuje bezalkoholową wódkę

Asortyment bezalkoholowych piw oraz win jest coraz szerszy. Wytrawni koneserzy tego typu trunków na próżno mogą szukać wśród nich wódki 0%. W ramach primaaprilisowego żartu, sieć alkoholowych marketów Duży Ben zaprosiła klientów swojego poznańskiego sklepu na nietypową degustację, podczas której mieli okazję spróbować bezalkoholowej wódki. Jak bywalcy Dużego Bena przyjęli ten pomysł? Zobacz sam!

 

Piwo w sprayu prosto z Browaru Tenczynek

Przyglądając się dalej branży alkoholowej, naszą uwagę zwróciła kreacja Browaru Tenczynek, który szumnie ogłosił wprowadzenie do sprzedaży piwa w sprayu. Tradycyjny trunek w innowacyjnym opakowaniu wzbudził spore zainteresowanie, do tego stopnia, że niektórzy obserwatorzy marki żałowali, że to jedynie żart na 1 kwietnia.

 

Służba zdrowia na miarę naszych czasów, czyli Bot.Doctor od OLX Polska

Korzystasz z serwisu OLX? Ile razy słyszałeś, że ktoś, kto chce od Ciebie coś kupić, ‘ma horą curkę’ i ile razy musiałeś zastanawiać się czy na pewno? W ostatnim czasie ta ‘horoba’ przerodziła się w prawdziwą epidemię, czego świadomość mają już nawet sami administratorzy OLX-a. Z okazji Prima Aprilis sprytnie to wykorzystali informując o stworzeniu Bot.Doktora, który na sygnał o chorobie, niezwłocznie przystąpi do jej zdiagnozowania.

https://www.facebook.com/olx.polska/photos/a.114753928606519/2176154012466490/?type=3&theater

 

Patronein – tym influencerom już dziękujemy

Choć wielu influencerów tworzy naprawdę wartościowe treści, to są też i tacy, którym ktoś powinien w końcu powiedzieć dość. Właśnie do tego, do stłumienia kreatywności osób dystrybuujących wątpliwej jakości materiały, miała w swoim założeniu służyć platforma Patronein – bliźniaczy portal dobrze znanego wszystkim Patronite’a. W tym przypadku żart z powodzeniem mógłby okazać się realnym pomysłem biznesowym, a internet z pewnością by na tym zyskał.

https://www.facebook.com/patronitepl/photos/a.456313241218070/1127638130752241/?type=3&theater

 

Pulton z Gryfnie – Must have wakacji 2019!

W poprzednim sezonie triumfy na egzotycznych plażach i w instagramowym feedzie święciły dmuchane akcesoria do pływania w kształcie różowych flamingów oraz lukrowanych donutów. Na ten sezon marka Gryfnie zaproponowała pulton – ponton w kształcie pulta, czyli po prostu gołębia. To gadżet, który biłby prawdziwe rekordy popularności po tej stronie Rawy i którego z pewnością nie powstydziłaby się żadna śląska influencerka.

https://www.facebook.com/gryfnie/photos/a.156499181120095/1647442012025797/?type=3&theater

 

Jesteśmy pod wrażeniem tych kreacji i nie możemy się już doczekać, czym marki zaskoczą nas w przyszłym roku!

Oceń
Content & Social Media Manager. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim. Wie jak wielką siłę ma słowo i stara się to umiejętnie wykorzystywać w działaniach marketingowych. W wolnych chwilach hoduje swoje koty i głaszcze swoje kaktusy.

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami