Strona główna » Publikacje » Konfiguracja elastycznych reklam w Google

Konfiguracja elastycznych reklam w Google

Konfiguracja elastycznych reklam w GoogleElastyczne reklamy, które są od pewnego czasu nową opcją w Googlach zyskują coraz większą popularność. Taki rodzaj reklamy pozwala skutecznie docierać do potencjalnych klientów, a także wpływa na oszczędność czasu.

Kilka słów o elastycznych reklamach w wyszukiwarce

Elastyczne reklamy w Google to usługa ciekawa i godna zgłębienia. Już kilka miesięcy temu taka opcja dostępna była dla niektórych reklamodawców, a aktualnie ich grono znacznie się poszerzyło. Takie reklamy w uproszczeniu są odpowiedzią na zapytania klientów wpisywane w wyszukiwarce. Reklamy wyświetlane są na podstawie rotacji opisów oraz nagłówków. Pojedynczy komunikat reklamowy może składać się z trzech nagłówków oraz 2 opisów reklamowych. Całą zaś elastyczną reklamę można stworzyć z maksymalnie 15 nagłówków oraz 4 opisów.

Tworzenie elastycznych reklam

Google zachęcają by podczas tworzenia reklam elastycznych stosować co najmniej 15 nagłówków, gdyż wpływa to na możliwość zastosowania rotacji. Aby stworzyć taką reklamę należy wybrać odpowiednią kampanię oraz grupę reklam. Po kliknięciu w opcję elastycznej reklamy przechodzi się do specjalnego kreatora.

Całą konfiguracja elastycznych reklam Google jest bardzo prosta i składa się z kilku kroków:

  • dodanie adresu URL, dla którego ma być prowadzona reklama

  • uzupełnienie dodatkowych pól

  • tworzenie nagłówków

  • tworzenie opisów

Cały proces jest niezbyt wymagający, dlatego też wśród osób, które stawiają na oszczędność czasu takie elastyczne reklamy okazują się być rozwiązaniem wręcz idealnym.

Udostępnij wpis: