Doradztwo marketingowe i konsultacje SEO – jakie kompetencje powinien mieć opiekun klienta?

Agencja SEO jest miejscem, w którym spotyka się wielu specjalistów, a każdy z nich zajmuje się określonym aspektem tej złożonej branży. Jeżeli myślisz o współpracy z tego typu firmą, możesz czuć się przytłoczony koniecznością kontaktu z kilkoma różnymi działami. Dlatego we większości sprawdzonych [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-03-28 16:06:59 | odsłon: 27

Rozszerzenia Google Ads – komponenty i ich znaczenie

Skuteczna optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads to nie tylko kwestia wyboru odpowiednich fraz czy budżetu. Istotną rolę odgrywają również rozszerzenia Google Ads (obecnie określane jako komponenty), które pozwalają na bardziej kompleksowe i atrakcyjne zaprezentowanie oferty w sieci Googl [...]

Czytaj dalej »

Autor: Redseo | 2024-03-28 15:30:00 | odsłon: 17

Copywriting

Copywriting dla początkujących - jak zacząć? Znając już definicję copywritingu, możemy zastanowić się nad tym, jak rozpocząć swoją przygodę z copywritingiem. Nauczyć się copywritingu potencjalnie może każdy - jednak należy mieć na uwadze, że najlepszy copywriter powinien wyróżniać się pewny [...]

Czytaj dalej »

Autor: Seomood | 2024-03-28 13:47:30 | odsłon: 17

Już dziś wydarzenie SEO – „Kulturalnie o SEO”

Z dumą informujemy, że jesteśmy jednym ze sponsorów ważnego i wyjątkowego wydarzenia w branży SEO! [...] Artykuł Już dziś wydarzenie SEO – „Kulturalnie o SEO” pochodzi z serwisu Wedo. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Wedo | 2024-03-28 13:12:38 | odsłon: 5

Audyt SEO

Audyt strony www - czego możemy się z niego dowiedzieć? Przeprowadzenie audytu SEO pozwoli nam na poprawę widoczności strony. Jednak jakie jeszcze cenne informacje może przekazać nam analiza SEO strony internetowej i co zawiera audyt SEO? Wydajność techniczna Twojej strony www. Ana [...]

Czytaj dalej »

Autor: Seomood | 2024-03-28 12:21:54 | odsłon: 17

Copywriting sprzedażowy – jak pisać, żeby sprzedawać?

Copywriting sprzedażowy to sztuka tworzenia tekstów, które mają za zadanie nie tylko poinformować odbiorcę o produkcie czy usłudze, ale przede wszystkim przekonać go do podjęcia konkretnej akcji – zakupu.    W trakcie pisania łączymy ze sobą psychologię sprzedaży, znajomość rynku oraz zastosowanie [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-03-28 11:57:53 | odsłon: 12

Strategia marketingowa dla MŚP: czy jest potrzebna?

Gdybyśmy dostawali złotóweczkę za każdym razem, gdy ktoś mówi nam, że prowadząc mała firmę, można robić jej marketing bez strategii, bylibyśmy zamożnymi ludźmi. Niestety, to dosyć powszechne przekonanie – o strategii, nie o tym, że jesteśmy zamożni, bo nie jesteśmy. Właściciele firm nadal nie rozu [...]

Czytaj dalej »

Autor: MaxROY.agency | 2024-03-28 11:13:56 | odsłon: 21

Ranking stron internetowych – styczeń 2024

Czytelnicy i Czytelniczki, otwieramy nowy rok nowym rankingiem stron internetowych! W tym miesiącu odwiedzimy spółdzielnię filmową, zajrzymy do leśnego zakątka, a także zahaczymy o gabinet weterynarza. Startujemy! Tradycyjnie poprosiliśmy naszych niezawodnych oceniających o audyt stron i wyrażenie o [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-03-28 10:59:16 | odsłon: 15

Semówka 24.13 – czyli co warto przeczytać

01 W 2023 roku Google usunął lub zablokował ponad 5,5 miliarda naruszających zasady reklam, ograniczając widoczność ponad 6,9 miliarda innych reklam. Ich działania miały na celu zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom, wydawcom i reklamodawcom. ❯ Google usunął w ubiegłym roku 5,5 miliarda rek [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-03-28 10:27:14 | odsłon: 14

Jak pisać skuteczne opisy produktów w sklepie internetowym?

Pozycjonowanie sklepu internetowego to proces dość skomplikowany i wielopłaszczyznowy, jednak już na starcie działań należy pamiętać o tym, że jednym z jego najważniejszych elementów są oczywiście podstrony oferowanych przez nas produktów. Należy zwrócić na nie szczególną uwagę, zarówno pod kątem [...]

Czytaj dalej »

Autor: Up & More | 2024-03-28 10:24:26 | odsłon: 18

Kampanie Performance Max — poradnik

Czy sztuczna inteligencja jest w stanie samodzielnie poprowadzić skuteczną kampanię reklamową? Google przekonuje, że tak — i dlatego już od jakiegoś czasu w systemie Google Ads znajdziemy w pełni zautomatyzowaną formę kampanii, Performance Max. Czym różni się ona od wprowadzonych już wcześniej „inte [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-03-28 10:20:12 | odsłon: 21

Najlepsze wtyczki WordPress – Co warto zainstalować?

Odkryj najnowsze i najlepsze darmowe wtyczki WordPress, które możesz zainstalować w swoim serwisie w 2024 roku. Poznaj wtyczki, które odmienią funkcjonalność Twojej strony, ułatwiając zarządzanie treścią, SEO, bezpieczeństwo i wiele więcej. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy doświadc [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-03-28 10:17:44 | odsłon: 18

Co zrobić, aby reklama nie została odrzucona w Google Ads?

Aby reklama mogła być wyświetlana w wyszukiwarce lub sieci reklamowej Google, musi spełnić określone wymagania. Ograniczeń i wyłączeń jest całkiem sporo, dlatego nie zawsze udaje się uniknąć błędów, a w konsekwencji odrzucenia reklamy. Dlaczego reklama w Google Ads może zostać odrzucona i jak reagow [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog Netim | 2024-03-28 09:58:09 | odsłon: 16

Zrównoważony digital marketing. Ekologia i etyka w strategiach reklamowych

W erze rosnącej świadomości ekologicznej i społecznej, firmy coraz częściej kładą nacisk na zrównoważone podejście do prowadzenia biznesu. Dotyczy to (i powinno dotyczyć!) także branży digital marketingu, gdzie ekologia i etyka stają się integralnymi elementami strategii reklamowych. Zrówno [...]

Czytaj dalej »

Autor: TomaszStarzynski.com | 2024-03-28 09:37:55 | odsłon: 12

5 Kluczowych strategii SEO dla E-commerce – Sprawdzone porady

W dzisiejszym świetle konkurencji online, być widocznym dla potencjalnych klientów to klucz do sukcesu dla każdego sklepu internetowego. Nie ma tu miejsca na ukrywanie się w cieniu. Dlatego właśnie warto zainwestować czas i wysiłek w optymalizację dla wyszukiwarek internetowych, [...]

Czytaj dalej »

Autor: Studio Lokomotywa | 2024-03-28 09:01:02 | odsłon: 18

Dlaczego warto dodać stronę do wyszukiwarki Google i przyspieszyć indeksowanie?

Wszyscy właściciele stron internetowych są zainteresowani tym, aby ich witryna pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Z widocznością wiążą się bowiem określone korzyści – ruch organiczny oraz konwersje. Zaawansowane algorytmy Google prędzej czy później samodzielnie odnotowują wsz [...]

Czytaj dalej »

Autor: Pikseo | 2024-03-28 08:13:37 | odsłon: 16

semWAW#2 – startup edition – relacja z wydarzenia

Piątkowe popołudnie na długo zapadnie nam w pamięć. Wymiana doświadczeń, zdobywanie wiedzy, rozmowy przy kawie i pizzy – czyli semWAW#2 w kilku słowach! Sprawdź, czego się dowiedzieliśmy i jaka atmosfera nam towarzyszyła. The best of V4 e-commerce, czyli starcie gigantów! – Anna Podruczna Konfer [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-03-27 17:25:06 | odsłon: 19

Czym są orphan pages i jak je znaleźć?

Orphan pages (osierocone strony) mogą mieć negatywny wpływ na szeroko rozumiane pozycjonowanie witryny. Jednocześnie ich wykrycie i późniejsze włączenie w strukturę serwisu relatywnie proste. Można w tym celu wykorzystać darmowe narzędzia. Orphan pages – czym są i skąd się biorą? Orphan pages (str [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog Netim | 2024-03-27 16:11:19 | odsłon: 23

Jak Elementor może ulepszyć Twoją stronę internetową?

Strona internetowa jest często pierwszym i najważniejszym punktem interakcji z klientami. Jest to cyfrowa witryna sklepowa, która może albo przyciągnąć odwiedzających, albo ich odstraszyć. Elementor to kreator stron dla WordPressa, który zmienia zasady gry dla twórców stron internetowych. Dzięki swo [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-03-27 15:58:54 | odsłon: 22

Co to jest Algorytm – Definicja

Algorytm to ciąg czynności lub przepis postępowania, który prowadzi do rozwiązania ustalonego problemu. W przypadku SEO termin ten przeważnie stosuje się w odniesieniu do algorytmów wyszukiwarek – w szczególności Google – które analizują strony, określają ich jakość i ustalają pozycje na liście wyni [...]

Czytaj dalej »

Autor: Samoseo.pl | 2024-03-27 14:57:58 | odsłon: 22

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

[...]

Czytaj dalej »

Autor: Afterweb.pl | 2024-03-27 13:29:06 | odsłon: 17

Blog firmowy niepotrzebny? Google odpowiada

Patrząc na to, co ostatnio mówią nam eksperci z Google, może się za chwile okazać, że strona internetowa nie wymaga wiele pracy. Jakiś czas temu profil Twitterowy Google SearchLiaison skrytykował artykuł, który sugerował, że referencje autora są potrzebne. Całkiem niedawno John Mueller uznał, że z [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-03-27 12:48:39 | odsłon: 27

Jak dodać listę klientów w Meta Ads

Czym są listy klientów i do czego mogą służyć?  Lista klientów to spis użytkowników, która obejmuje nie tylko osoby lub firmy, które korzystały z usług, ale również osoby, które wypełniły formularze, zapisując się na newsletter, uczestnicząc w badaniach rynkowych lub [...]

Czytaj dalej »

Autor: Delante | 2024-03-27 11:57:55 | odsłon: 18

Kampanie reklamowe Google Ads – Dlaczego warto aby promowała nas agencja reklamowa niż promować się samemu?

Kampanie reklamowe w Google Ads stały się jednym z najpopularniejszych sposobów reklamy internetowej. Nie można się temu dziwić ze względu na dużą ilość zalet i korzyści jakie prezentują. Również coraz więcej firm, osób czy marek chce reklamować się w ten sposób – zastanawiając się równocześnie czy [...]

Czytaj dalej »

Autor: MarketingwSieci.pl | 2024-03-27 11:40:32 | odsłon: 19

Jak działają algorytmy rekomendujące treści?

[...]

Czytaj dalej »

Autor: Grupa Tense | 2024-03-27 10:05:34 | odsłon: 30

Smart shopper — kim jest i jak do niego dotrzeć ?

Dzisiejszy rynek ewoluuje pod wpływem tak zwanych „inteligentnych konsumentów”, którzy coraz częściej odgrywają kluczową rolę podczas procesu zakupowego. Kim są Smart Shopperzy i jak do nich trafić? Dowiesz się tego z dzisiejszego wpisu! Kim jest Smart Shopper? To osoba charakteryzuj [...]

Czytaj dalej »

Autor: MrPost | 2024-03-27 10:00:00 | odsłon: 19

Ile kosztuje utrzymanie sklepu internetowego?

Zakładanie i prowadzenie sklepu internetowego to proces, który wymaga nie tylko strategicznego planowania, ale także świadomości kosztów związanych z utrzymaniem takiej działalności. W tym artykule omówimy kluczowe aspekty związane z kosztami utrzymania sklepu internetowego, w tym jakie są przewidyw [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-03-27 09:47:38 | odsłon: 25

CTR (Click Through Rate) – jak zwiększyć w SEO? 11 sposobów!

Spis treści Click Through Rate (CTR) – co to znaczy?CTR w organicznych wynikach wyszukiwania – dlaczego jest ważny?Jak zwiększyć CTR (Click Through Rate) w SEO? 11 sposobów!1. Wykorzystaj dane strukturalne i rich snippets2. Twórz treści odpowiadające intencjom użytkowników3. Popraw wydajność [...]

Czytaj dalej »

Autor: Nprofit | 2024-03-27 08:45:03 | odsłon: 21

Instagram Reels vs. TikTok - różnice i jak je wykorzystać na swoją korzyść

Rozważasz, które platformy wideo są najlepsze dla Twojej marki? Instagram Reels i TikTok oferują unikalne możliwości, ale kluczem do sukcesu jest zrozumienie ich różnic i wykorzystanie ich na swoją korzyść. Przeczytaj, by dowiedzieć się więcej o ich cechach, odbiorcach i strategiach contentowych. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Divloy | 2024-03-27 08:19:51 | odsłon: 19

Anchor text co to jest i kiedy warto go używać?

Pewnie nie raz spotkałeś się z anchorem tekstu, sam o tym nie wiedząc. Zastanawiasz się co to takiego? Anchor tekst tłumaczone jest przez większość, jako zakotwiczenie tekstu lub tekst kotwica. Jest to odnośnik widoczny w tekście lub inaczej etykieta łącza, w którą można kliknąć i przenosi nas ona n [...]

Czytaj dalej »

Autor: Ministerstwo Reklamy | 2024-03-26 20:52:22 | odsłon: 23

Co to Google Search Console i do czego służy? Poradnik

Zastanawiałeś się kiedyś, co kryje się za nazwą Google Search Console, albo jak może ona wpłynąć na Twoją przyszłość w świecie marketingu lub SEO? Może prowadzisz własną stronę internetową i słyszałeś szepty, że GSC to klucz do jej sukcesu, ale nie jesteś pewien, jak z tego skorzystać? W tym artykul [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semgence | 2024-03-26 17:48:58 | odsłon: 20

O nas i Kontakt – czy te podstrony są potrzebne?

John Mueller po raz kolejny został zaczepiony na platformie społecznościowej X (jeszcze nie tak dawno zwanej Twitterem). Przedstawiciel Google bardzo często jest wywoływany do tablicy, a każda odpowiedź, której publicznie udzieli, spotyka się z zainteresowaniem społeczności SEO. Co powiedział twit [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-03-26 15:50:22 | odsłon: 33

Co to jest Filtr Google – Definicja

Filtr Google to swego rodzaju kara nakładana na stronę internetową (ręcznie lub algorytmicznie), która narusza Wytyczne dla webmasterów. Nałożenie na stronę filtra nie oznacza jej usunięcia z wyników wyszukiwania (tak jak w przypadku bana), ale skutkuje wyraźnym spadkiem widoczności. Istnieje możliw [...]

Czytaj dalej »

Autor: Samoseo.pl | 2024-03-26 15:42:12 | odsłon: 20

Search Generative Experience – jakie zmiany niesie?

Wprowadzenie Search Generative Experience (SGE) do Google Search zrewolucjonizowało sposób, w jaki szukamy i otrzymujemy informacje w internecie. Zastosowanie generatywnej sztucznej inteligencji pozwala na znacznie głębsze i bardziej kontekstualne zrozumienie zapytań użytkowników, przekształcając [...]

Czytaj dalej »

Autor: Pozycjonusz.pl | 2024-03-26 14:28:29 | odsłon: 24

Szybkość strony. Jak ją sprawdzić i poprawić?

Szybkość ładowania to jeden z kluczowych czynników mających wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Tym niemniej sprowadzenie tego zagadnienia do prostej eliminacji zbędnego kodu strony, a tym samym przyspieszenia jej działania, jest zdecydowanie zbyt daleko idącym uproszczeniem. Optymaliza [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-03-26 13:50:04 | odsłon: 1

Wpływ prędkości ładowania strony na SEO i pozycje w wyszukiwarce

W świecie, gdzie konkurencja o uwagę użytkownika internetu jest większa niż kiedykolwiek, prędkość ładowania strony stała się jednym z podstawowych elementów strategii SEO. Czas, w jakim strona się ładuje, wpływa bezpośrednio na doświadczenia użytkownika, a co za tym idzie – na pozycję str [...]

Czytaj dalej »

Autor: Mayko.pl | 2024-03-26 12:52:25 | odsłon: 22

Jak znaleźć słowa kluczowe dla swojej strony?

Jednym z głównych elementów pozycjonowania stron jest odpowiednie dobranie słów kluczowych. Właśnie dlatego warto poznać tajniki tego zagadnienia, aby móc skutecznie walczyć o lepszą widoczność swojej firmy w sieci. Zrozumienie podstaw SEO Pierwszym krokiem w poszukiwaniu słów kluczowych jest zrozum [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-03-26 12:48:35 | odsłon: 42

YT ???? Co to jest❓ Jak można na nim zarobić❓

Artykuł YT ???? Co to jest❓ Jak można na nim zarobić❓ pochodzi z serwisu Wedo. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Wedo | 2024-03-26 11:30:42 | odsłon: 35

Search Central Live po raz pierwszy w Polsce!

Na blogu Google Search Central, pojawiła się właśnie informacja o tym, że wydarzenie Search Central Live po raz pierwszy zagości w Polsce! Już 24 kwietnia 2024 w Warszawie zagości wyjątkowe grono specjalistów, który wygłoszą swoje prelekcje. Wśród nich znajdą się m.in. Martin Splitta i John Mueller [...]

Czytaj dalej »

Autor: SeoStation | 2024-03-26 11:27:32 | odsłon: 24

Co powinien zawierać audyt SEO i kiedy warto go wykonać?

Głównym powodem do przeprowadzenia audytu SEO, jest możliwość wykrycia błędów, wpływających na widoczność strony lub sklepu w wyszukiwarce, takiej jak Google. Taka analiza pozwala również na poszukiwanie szans, dzięki którym zwiększysz ruch użytkowników i  wyróżnisz się na tle konkurencji. W tym a [...]

Czytaj dalej »

Autor: Cyber_Folks | 2024-03-26 10:35:20 | odsłon: 28

Jak mierzyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Wirtualne półki sklepów internetowych uginają się od produktów, a konkurencja gna do przodu z zawrotną szybkością. W takim środowisku kluczową rolę odgrywa umiejętność mierzenia sprzedaży. Monitorowanie wskaźników w handlu online to nic innego jak analizowanie zachowań klientów i reagowanie na nie o [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-03-26 10:28:48 | odsłon: 22

Linkowanie wewnętrzne – praktyczne wskazówki

Linkowanie wewnętrzne stanowi jeden z podstawowych elementów skutecznej strategii SEO. Pełnią istotną funkcję zarówno ze względu na algorytm wyszukiwarki, jak i doświadczenia użytkowników, będąc kierunkowskazem do poruszania się po danej stronie internetowej i jej zasobach. Dowiedz s [...]

Czytaj dalej »

Autor: Strategiczni.pl | 2024-03-26 10:25:03 | odsłon: 36

Co to jest Google Sites – Definicja

Google Sites to platforma do tworzenia prostych stron internetowych udostępniona przez Google. Pozwala użytkownikom na tworzenie witryn internetowych bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej czy graficznej. Jest to narzędzie typu „przeciągnij i upuść”, które umożliwia tworzenie s [...]

Czytaj dalej »

Autor: Samoseo.pl | 2024-03-26 10:22:02 | odsłon: 20

Marketing sklepu internetowego – Na co warto postawić?

W dzisiejszym świecie e-commerce, prowadzenie skutecznego marketingu sklepu internetowego jest kluczowe dla zwiększenia sprzedaży i promowania Twojej marki w sieci. Działania marketingowe, które skupiają się na odpowiednich strategiach, mogą znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu online. Dowiedz [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-03-26 10:12:40 | odsłon: 16

Co to jest Google Search Console (GSC) – Definicja

Google Search Console (GSC) to bezpłatne narzędzie dostarczane przez Google, które umożliwia monitorowanie, analizowanie i optymalizowanie widoczności witryn w wynikach wyszukiwania Google. Funkcje GSC pozwalają nam lepiej zrozumieć, jak witryna jest indeksowana i wyświetlana w wynikach wyszukiwania [...]

Czytaj dalej »

Autor: Samoseo.pl | 2024-03-26 09:53:37 | odsłon: 16

Google SERP – z czego się składa?

SERP, w SERP-ach, w serpie... Słowo to często odmieniamy przez przypadki w komunikacji marketingowej, przede wszystkim w SEO, choć nie tylko. A czym jest ten (to?) Google SERP? Wyczerpującą odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule, gdzie podam nie tylko definicję, ale też wyjaśnię, z czego składa [...]

Czytaj dalej »

Autor: Redseo | 2024-03-26 09:50:00 | odsłon: 22

Analityka behawioralna, czyli jak frustracje użytkowników optymalizują biznes?

Analityka miewa złą sławę wśród marketerów. Bo trudna, bo mało kreatywna, bo emocje to przecież nie liczby. Jednak kiedy okazuje się, że dane behawioralne mogą podnieść sprzedaż o 580%, od razu staje się przyjemniejsza. I jakby bardziej ludzka. Ten artykuł o analityce behawioralnej ukazał s [...]

Czytaj dalej »

Autor: Sprawny Marketing | 2024-03-26 09:29:08 | odsłon: 11

Kampania SEM – czym jest Search Engine Marketing?

Kampanie SEM mogą radykalnie zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej i poprawić konwersję. Jak jednak uzyskać zadowalające efekty? Dziś przybliżymy ten temat i omówimy definicję oraz możliwości optymalizacji i zarządzania kampanią SEM. Wszystko po to, by osiągnąć maksymalne rezultaty. Zaprasza [...]

Czytaj dalej »

Autor: Empressia | 2024-03-25 16:26:00 | odsłon: 1

Podkręć swoje SEO z ChatGPT!

Pozycjonowanie stron to strategia, która wymaga cierpliwości i w tym zakresie pojawienie się ChatGPT nic nie zmieniło. Jednak chociaż na efekty SEO wciąż trzeba poczekać, to jednak zastosowanie sztucznej inteligencji sprawia, że wiele niezbędnych działań można przyspieszyć, jednocześnie zwiększają [...]

Czytaj dalej »

Autor: Up & More | 2024-03-25 16:24:01 | odsłon: 99

Kupowanie opinii Google Maps i nie tylko – dlaczego jest złe?

Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie UOKiK, aż 93 proc. osób dokonujących zakupów w internecie kieruje się nie tylko ceną czy składem, ale też opiniami na temat danego produktu, a 86%  proc. osób bierze pod uwagę opinie na temat sprzedawcy. Nic dziwnego, że przedsiębiorcy robią wszystko, [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-03-25 15:44:57 | odsłon: 47