Google Moja Firma – jak to ugryźć (szybko)? Ósmy odcinek podcastu już online!

30 czerwca 2020

Wizytówka w Google Moja Firma powinna być ważnym elementem strategii promowania lokalnej firmy w sieci.

Box z najważniejszymi informacjami na temat firmy (oraz opiniami) będzie pierwszym co rzuci się w oczy po wpisaniu nazwy Twojej firmy w wyszukiwarce Google. Zarówno na desktop, jak i urządzeniach mobilnych. Mało tego, ludzie wpisujący frazy związane z profilem Twojej działalności, będą również mieli szansę trafić do Ciebie, o ile Twoja wizytówka będzie wyróżniała się na tle konkurencji i przyciągała oko.

Wizytówka pojawi się również w mapach Google, a użytkownik będzie mógł wyznaczyć od razu trasę do Twojej siedziby lub zadzwonić. W dzisiejszym odcinku Dziennika Budowy Firmy dowiesz się m.in

  • czy i w jaki sposób używać słów kluczowych?
  • jakie formy wyświetlania wizytówka może przybierać?
  • jak nie dać się naciąć na "opłaty za wizytówkę"?

Ósmy odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌 DBF #8: Google Moja Firma– jak to ugryźć (szybko)? [Ścieżka Marketingowa] 📌

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram