Czy warto nagrywać podcast firmowy? #DBF 36 już online!

13 stycznia 2021
Popularność podcastów nieprzerwanie rośnie, zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Choć zazwyczaj kojarzymy je z konkretnym twórcą, marką osobistą, nic nie stoi na przeszkodzie, by zacząć nagrywać podcast firmowy. Zastanówmy się jednak, czy warto?
W 36 odcinku Dziennika Budowy Firmy, Oktawian Kitala odpowiada na pytania:
➡z czego wynika rosnąca popularność podcastów?
➡czy na rynku jest miejsce na podcasty firmowe?
➡jakie korzyści wynikają z nagrywania podcastów firmowych?
➡jakie wyzwania napotka Twoja firma, jeśli zdecydujesz się
➡nagrywać podcast firmowy (a zwłaszcza podcast zespołowy!),
➡jakie kwestie warto przemyśleć decydując się na podcast firmowy?
Odcinka podcastu posłuchasz:
💻 na stronie internetowej: https://foxstrategy.pl/podcast (tam również transkrypcja odcinka 📖)
🎙w Google Podcasts: https://bit.ly/DBF-google
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych!
Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram