Powoli zaczynam obserwować na rynku niepokojący trend.
W dobie coraz trudniejszej sytuacji, z jaką przychodzi się nam zmagać, wiele firm, zamiast traktować nakłady na marketing jako inwestycję, zachowuje się w sposób typowy i zalicza je do grupy wydatków.
Wiem, że nie jest łatwo.
Ale zbyt często obserwowałem sytuacje, jak fajne biznesy upadały lub stały w miejscu, dlatego, że ich właściciel nie zdecydował się na podjęcie konkretnych działań i wolał np. pójść na etat i sklep zostawić „jako coś dodatkowego”, zamiast zakasać mocno rękawy i wziąć się do pracy nad jego rozwojem.
Postanowiłem więc napisać artykuł „Pozycjonowanie w kryzysie – hit czy kit?”, aby pokazać Ci, że to właśnie teraz jest najlepszy czas na to, aby lepiej zadbać o swoją firmę.
Ale to nie wszystko.
W artykule przygotowałem ofertę dla tych firm, które mają wątpliwości, czy „przejść ze stanu wydatku do stanu inwestycji”.
Miłej lektury i … (mam nadzieję) do usłyszenia 🙂
jaki kryzys, huczy jak w ulu 🙂
Są branże, gdzie nie huczy, stąd artykuł 🙂