Ile kosztuje kampania SEO?

3 sierpnia, 2022
admin

Kampania SEO to coś więcej niż tylko podjęcie określonych działań w dziedzinie pozycjonowania stron WWW. To przede wszystkim długoterminowa praca, której celem jest uzyskanie konkretnych wyników. Jaki jest jej koszt? Czy jest on w ogóle możliwy do oszacowania? Jeśli chodzi o pozycjonowanie cena zależy od wielu czynników. Oczywiście dla większości klientów koszt jest kluczowym aspektem przy wyborze agencji, jednak warto mieć na uwadze, że zbyt niska cena powinna zapalić czerwoną lampkę. Jedno jest pewne - pozycjonowanie warto zlecić profesjonalistom z doświadczeniem a to może wiązać się z nieco wyższą ceną w porównaniu do konkurencji.

Skuteczne pozycjonowanie stron Internetowych - dlaczego warto?

Pozycjonowanie stron i sklepów to niezwykle istotny aspekt prac nad stroną. Ludzie, którzy korzystają z wyszukiwarek takich jak Google, rzadko kiedy wchodzą na strony, które znajdują się nisko w wynikach wyszukiwania. Stąd właśnie istotne jest, by nasza strona powędrowała wysoko w wynikach wyszukiwania w Google. To właśnie najwyżej usytuowane strony w wynikach Google mogą szczycić się największym ruchem na nich, a co za tym idzie lepszymi statystykami sprzedażowymi usług, które oferują. W tym momencie pewnie wielu osobom nasuwa się kilka pytań, na przykład na czym polega pozycjonowanie, co wpływa na widoczność Twojej strony, jak osiągnąć wysokie pozycje i przede wszystkim ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego lub strony. Zapraszamy do zapoznania się z treścią naszego artykułu, gdzie zamieściliśmy wiele przydatnych informacji odnośnie usług SEO - oczywiście każdy z tych aspektów wpływa na to, ile kosztuje kampania marketingowa.

Pozycjonowanie organiczne - co to jest

Pozycjonowanie organiczne to szereg działań wykonywanych w obrębie strony oraz poza nią w celu podniesienia jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Jakie są zalety organicznego pozycjonowania w Google?

  •  wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania - Odpowiednia strategia i optymalizacja strony korzystnie wpłynie na jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google, co przełoży się na ruch na stronie, a co za tym idzie wzrośnie ilość potencjalnych klientów, którzy skorzystają z usług reklamowanych na danej stronie
  •  stali klienci - grupa stałych klientów to bardzo ważny aspekt dla usługodawców. Istnieje bardzo duża szansa, że osoba, która już raz skorzystała z naszych usług, postanowi zrobić to ponownie. Przy dobrej strategii marketingowej można dzięki temu uzyskać wysokie wyniki sprzedażowe
  • długotrwałe efekty - osiągnięcie wysokiego wyniku w wyszukiwaniach Google poprzez proces pozycjonowania organicznego owocuje w długotrwały efekt. Jest to z pewnością bardziej korzystne, niż krótkotrwałe efekty reklam w Google. Wiele reklam rozlicza się z właścicielem strony za kliknięcie w link, a co za tym idzie po określonej ilości wejść dana strona znika z wysokich pozycji, jakie oferują reklamy. Organiczne pozycjonowanie umiejscawia daną stronę wysoko w wynikach Google na długi czas.

Pozycjonowanie organiczne ma też swoje wady, jak na przykład fakt, że efekty mogą pokazać się po dłuższym czasie. Okres, jaki potrzebny jest by osiągnąć zauważalne efekty, nie jest równomierny dla każdej strony, jednak przy odrobinie cierpliwości i dobrym pozycjonowaniu po upływie pewnego czasu uzyskamy wzrost ruchu na stronie, a co za tym idzie wzrost zainteresowanych usługami, jakie te strona reklamuje.

Strategia SEO - od czego zacząć?

Aby dobrze uzmysłowić sobie, jak wielkim przedsięwzięciem jest poważna, zrównoważona kampania SEO, trzeba wiedzieć, czym ona tak naprawdę jest. Przyjęcie określonej strategii nie jest możliwe bez dokładnej analizy rynku, fraz kluczowych, ich konkurencyjności, a także sytuacji danego przedsiębiorstwa. Audyt to narzędzie, dzięki któremu można to wszystko ocenić w sposób jasny, przejrzysty i kompleksowy.

Strategia SEO jest to zbiór działań zmierzających do poprawy widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Strategia może zawierać działania takie jak optymalizacja treści i kodu strony, budowanie linków przychodzących i korzystanie z słów kluczowych. Wszystko robione jest po to, by wyniki wyszukiwania były bardziej adekwatne dla użytkownika i by jego doświadczenie na danej stronie internetowej było jak najlepsze.

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO jest to zbiór czynności, których celem jest ocena kondycji danej domeny. Mowa tu nie tylko przyjętych działaniach (słowa kluczowe, linki itd.), ale też o analizie kodu, badaniu przydatności strony (user experience), szybkości ładowania strony, obciążenia plikami o dużym rozmiarze, a także kontrolowaniu aktualnego indeksowania witryny w Google. Celem audytu jest nakreślenie problemów w każdym z tych obszarów, a następnie przedsięwzięcie działań, dzięki którym będzie można je wyeliminować. To audyt leży w podstawach przyjętych strategii i kampanii SEO!

Strategia SEO - zakres podejmowanych działań

Najważniejszym elementem całościowej strategii SEO powinno być określenie fraz, na podstawie których będzie pozycjonowania dana strona. To jednak nie wszystko. Gdy już strategia zostanie nakreślona, przyjdzie czas na realizację kampanii SEO. Ta z kolei dzieli się na dwie podstawowe części:

  • Działania on-site - czyli wszystkie czynności podejmowane na stronie. Mowa tu oczywiście o edycji i optymalizacji kodu strony, przebudowie jej architektury pod kątem użytkownika, a także budowaniu contentu i udostępnianiu go na stronie. Optymalizacja strony SEO to bardzo ważny element kampanii.
  • Działania off-site - to wszystkie procesy, które realizowane są poza daną stroną. Mowa tu np. o przygotowaniu treści sponsorowanych i marketingowych, które zostaną opublikowane u zewnętrznych odbiorców, a także działania Linkbuilding i monitorowanie bieżących efektów kampanii.

Działania SEO - treści i frazy

W wypadku pozycjonowania stron, trzeba najpierw obrać frazy, na które będzie pozycjonowana dana strona. Zależy to od tego, czym zajmuje się usługodawca, do którego ta strona należy. Frazy te powinny być dobrane z głową i odwoływać się do reklamowanych na stronie usług. Powinny one być skoncentrowane na tym, co dokładnie chcemy rozgłosić w Internecie. Na przykład korporacja taxi powinna pozycjonować się na słowa dotyczące transportu i przewozów. Należy obrać frazy takie, które ludzie wpisują w wyszukiwarkę Google w celu znalezienia usług, jakie oferuje nasz klient. Koszt pozycjonowania z pewnością zależy od ilości fraz, na jakie się pozycjonujemy. 

Jak dobrze dobrać słowa (frazy) kluczowe do strony

Frazy kluczowe powinny przede wszystkim być przez ludzi wyszukiwane. Często możemy wpaść na kilka pomysłów na słowa klucze, które z pozoru wydają się dobre, jednak nie dadzą pożądanych efektów. Może okazać się, że inna odmiana danego słowa lub nawet jego synonim przyniesie większe wyniki. W takim wypadku z pomocą przychodzi narzędzie takie jak Google Keyword Planner. Jest to darmowe narzędzie od Google pomagające znaleźć słowa kluczowe, które będą najlepiej pasowały do danej strony i oferowanych przez nią usług. Niemniej jednak profesjonalna agencja ma dostęp do narzędzi, które o wiele skuteczniej proponują słowa kluczowe. Możemy poznać dokładną liczbę wyszukiwań oraz dokładnie pogrupować frazy. Oczywiście wszystko to wpływa na to, ile kosztuje pozycjonowanie danej strony WWW. Koszt uzależniony jest także od tego, czy agencja zleca napisanie profesjonalnych tekstów pod frazy swoim SEO copywriterom, czy klient zajmuje się contentem we własnym zakresie. Warto jednak mieć na uwadze, że zainwestowanie środków w teksty napisane przez zawodowca może przynieść lepsze rezultaty, niż pozorna oszczędność i samodzielne, mozolne brnięcie przez frazy (sprawdź, jak profesjonaliści używają trudnych fraz oraz poznaj tricki na uatrakcyjnienie tekstu).

Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Linkowanie jest bardzo istotnym elementem działań SEO. Każdy specjalista SEO wie, że strona zawierająca linki wewnętrzne oraz zewnętrzne jest bardziej atrakcyjna dla Google, co przenosi się bezpośrednio na jej wynik w wyszukiwaniach. Linki wewnętrzne to takie, które przenoszą na inne podstrony pozycjonowanej strony, jak na przykład do konkretnych usług, do cennika, czy do podstrony kontaktowej. Dobrym pomysłem na zwiększenie ilości linków wewnętrznych jest prowadzenie bloga na swojej stronie. Blog taki powinien być tematyczny i zawierać treści, w których użytkownicy znajdą odpowiedzi na pytania zadawane przez nich w wyszukiwarce Google. Na takim blogu oprócz odpowiedniej treści, powinny znaleźć się linki prowadzące na konkretne podstrony usługodawcy, przez co nie dość że ta strona jest atrakcyjniejsza pod kątem SEO, to jeszcze sama naprowadza potencjalnego klienta na nasze usługi.

Linkowanie zewnętrzne to tworzenie odsyłaczy pochodzących z innych stron internetowych. Stąd też nasza strona powinna zawierać właściwe treści, do których ludzie chętnie będą odsyłali użytkowników, by ci znaleźli odpowiedzi na swoje pytania. Prowadzące do Twojej strony linki z pewnością podnoszą jej atrakcyjność dla Google, co ma wpływ na pozycję strony w Internecie, stąd też należy zadbać o odpowiednią ilość linków przychodzących do strony.

Optymalizacja strony

Ważnym elementem dla pozycji w Google, jest optymalizacja strony. Składa się na nią kilka elementów, jak na przykład prędkość jej ładowania. Ważne jest, żeby strona ładowała się szybko, co nie tylko podnosi jej wysokość w wynikach wyszukiwania, ale jest także przyjazne dla odwiedzających. W końcu większość użytkowników rezygnuje z wejścia na stronę, która ładuje się zbyt długo. 

Istotna w optymalizacji strony jest także optymalizacja grafik. Polega to na dobraniu im odpowiedniego rozmiaru, dobrze stworzonej nazwie grafiki oraz dodaniu atrybutu typu "alt". Z pewnością wpłynie to dobrze na pozycjonowanie Twojej strony Internetowej.

To ile kosztuje optymalizacja SEO zależne jest od tego ile działań należy wykonać na stronie, by ją zoptymalizować. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google, udaj się z tym zapytaniem do agencji SEO, która zajmuje się takimi działaniami.

Narzędzia do pracy nad SEO

W Internecie jest wiele narzędzi, które są w stanie zbadać stronę pod kątem SEO. Zanim je omówimy w ramach ciekawostki warto wspomnieć, że agencje mimo wszystko korzystają z płatnych, dokładnych narzędzi - opłata abonamentów oczywiście jest brana pod uwagę przy obliczaniu kosztorysu kampanii.

Wróćmy jednak do "darmówek", którymi klienci mogą się wspomagać podczas współpracy z agencją. Jest to na przykład LightBox, oferowany przez przeglądarkę Google Chrome. Nie tylko daje on konkretną ocenę strony, ale także zwraca uwagę na to, co należy w niej poprawić, aby uzyskać lepszy wynik. 

Bardzo ciekawym, a zarazem darmowym narzędziem jest Google Keywords Planner. Wspiera on skuteczne pozycjonowanie poprzez pomoc w analizie słów (fraz) kluczowych, na jakie chcemy się pozycjonować. Z pomocą tego narzędzia można odkrywać nowe słowa klucze związane z działalnością, jaką promuje strona oraz przeglądać prognozy ich efektywności, czyli liczby wyszukiwań, jakie mogą przynieść.

Następnym darmowym narzędziem od firmy Google jest Google Trends. Narzędzie to pozwala mieć wgląd w statystyki na temat trendów wyszukiwania poszczególnych fraz w wyszukiwarce internetowej Google. Dzięki temu, możemy dowiedzieć się, czy dana fraza jest sezonowa i czy nie warto skupić się jedynie nad sezonową kampanią marketingową, jak na przykład w przypadku hoteli w miejscowościach nadmorskich, które najmocniej oblegane są w sezonie wakacyjnym. 

Kolejnym ciekawym narzędziem jest także Google Analytics, czyli narzędzie udostępnione użytkownikom przez firmę Google. Nie służy ono konkretnie do pozycjonowania strony, a bardziej do analizy efektów naszych działań. Zbiera ono przydatne informacje o ruchu na stronie, jak na przykład to w jaki sposób użytkownicy trafili na stronę (przez wyszukiwarkę, czy jakiś odnośnik), z jakiego oprogramowania korzystają odwiedzający (system operacyjny, przeglądarka, urządzenie - smartfon, tablet, czy komputer), jak zachowują się ludzie na stronie (ile podstron odwiedzają oraz ile czasu spędzają na każdej z nich), a nawet jakie mają zainteresowania, wiek i płeć. 

Następnym wartym uwagi narzędziem jest Google Search Console. Podobnie jak Analytics, nie służy ono stricte do pozycjonowania, ale pozwala uzyskać informacje o stronie, takie jak stan i przebieg jej indeksowania, informacje o organicznym ruchu w wynikach wyszukiwania, czy poznać problemy w obrębie strony.

Widoczność strony - odpowiednia grupa odbiorców

Istotne jest, aby wiedzieć do kogo chcemy trafić z naszymi usługami. W tym celu należy obrać grupę osób, które potencjalnie mogą być zainteresowane tym, co oferuje dana strona, czy sklep Internetowy. Jako jeden z pierwszych kroków, które powinniśmy podjąć przy dobieraniu odpowiedniej grupy odbiorców, jest zastanowienie się, na jakim terenie działa usługodawca, którego strona jest pozycjonowana. Czy jest to cały świat, kraj, czy może jedynie określony rejon. Jeśli firma prowadzi działalność na terenie danego miasta, nie potrzebuje ona odwiedzających z innych rejonów. W takim wypadku odpowiednim działaniem byłoby pozycjonowanie lokalne, czyli jedynie na dany region. Następnie, powinniśmy obrać wiek odbiorców. Zabawki dla dzieci, choć przeznaczone są dla najmłodszych, powinny przede wszystkim trafiać do rodziców, którzy swoim dzieciom takie zabawki kupują. Istotne jest też obranie grupy pod kątem zainteresowań. Zespół rockowy, który chce zdobyć nowych fanów nie potrzebuje wejść na stronę od ludzi słuchających jedynie rapu. W wielu przypadkach istotne jest także obranie płci potencjalnych odbiorców, na przykład gry pozycjonujemy stronę oferującą produkty tylko dla określonej płci, jak przykładowo ubrania dla kobiet.

Profesjonalna agencja SEO - specjaliści od pozycjonowania

Jeśli interesuje Cię wysoki wynik w wyszukiwaniach Google, bardzo dobrym pomysłem jest zlecenie tego zewnętrznej agencji SEO, która zajmuje się tematem. Agencje takie oferują usługi pozycjonowania stron Internetowych oraz posiadają wielu specjalistów, którzy od dawna zajmują się tematem pozycjonowania sklepów i stron Internetowych. Wiedzą oni od czego pozycjonowanie w dużej mierze zależy i gotowi są podjąć szereg działań, mających na celu podniesienie wyników wyszukiwania strony Twojej firmy w Google. Agencja taka zajmuje się wykonywaniem audytów SEO oraz tworzeniem odpowiednich kampanii SEO, a następnie informuje ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej. 

Kampania i jej koszty

Ile kosztuje kampania SEO? Niestety, na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Dużo zależy tu od rodzaju prowadzonego przez klienta biznesu (inaczej wycenia się program partnerski pozycjonowanie czy też pozycjonowanie sklepów internetowych). Jeśli jest to niewielka, lokalna firma działająca na terenie miasta, wsi lub regionu, koszty przyjętej kampanii będą relatywnie małe. W takich przypadkach koszt przyjętej kampanii nie powinien przekraczać 1500 - 2000 złotych. Jeśli jednak dana firma ma zasięg ogólnopolski, to koszty te mogą być nawet kilkukrotnie wyższe. Co więcej, odrębnym generatorem kosztów będzie kampania przyjęta dla sklepu internetowego. Dlatego osoba planująca rozpoczęcie takiej kampanii, powinna zarezerwować na nią środki w wysokości średnio 3 - 5 tysięcy złotych.

ile kosztuje kampania seo?
ile kosztuje kampania SEO?

Pozycjonowanie stron, a reklamy

Wiele osób z pewnością słyszało o potężnym narzędziu, jakim są reklamy Google Ads. Dobrze wykonana reklama z pewnością wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce Google, jednak nie jest to rozwiązanie idealne. Bardzo często po określonej, opłaconej ilości kliknięć w link dana strona znika z reklam umiejscowionych na pierwszych miejscach wyszukiwania, przez co nie traci też na widoczności. Nie każde kliknięcie przyniesie zysk na sprzedaży usług strony, a co za tym idzie część pieniędzy wydanych na reklamę może okazać się nietrafioną inwestycją. Pozycjonowanie organiczne, czyli działanie SEO, daje wynik długotrwały, czyli utrzymanie strony na wysokich pozycjach niezależnie od ilości kliknięć w link. Stąd też pomimo faktu, że reklamy W Google Ads są bardzo dobrym rozwiązaniem, w celu uzyskania lepszych efektów należy pochylić się nad działaniami SEO strony, które przynoszą dużo bardziej długotrwałe efekty.

Treści na stronie

Istotnym faktem jest, by treści na stronie zawierały słowa (frazy) kluczowe. Z pewnością wpływa to dobrze na wynik strony w wyszukiwaniach Google. Istotne jest jednak także, by treść strony była wartościowa dla użytkownika. W końcu nie tylko algorytm Google, ale też użytkownik będzie czytał to, co zawarte jest na stronie i to do niego ma to przemawiać. Treści na stronie powinny odpowiadać na pytania zadawane przez użytkowników i zaspokajać ich potrzeby informacji na tematy, na które zapytania zadają w wyszukiwarce Google. Ważne jest, by treść zachęcała także do skorzystania z usług jakie strona reklamuje, gdyż właśnie to jest najczęściej pożądanym efektem, jaki chcemy uzyskać.

Istotne jest także zadbanie o nagłówki. Odpowiednio użyte h1, h2, czy h3 z pewnością pomaga czytelnikowi odnaleźć się w tekście. Nagłówek h1 powinien być wykorzystany na stronie tylko raz, jako jej tytuł główny. Należy pamiętać także o hierarchii nagłówków, czyli że po nagłówku h1 powinno się zastosować nagłówek h2. Dobrze, jeśli frazy kluczowe znajdą się w nagłówkach, jednak nie powinny być tam wciskane na siłę. Warto też pamiętać o tym, by nagłówki nie były zbyt długie. Przede wszystkim nagłówek h1 powinien być krótki i zwięzły, napisany maksymalnie na jeden wiersz.

Jak ma się to do tego, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Trzeba tutaj wziąć pod uwagę konieczność zlecenia tekstów copywriterom. Jak zostało wspomniane już wcześniej, jest to lepsze rozwiązanie niż samodzielne pisanie. Dlaczego? 

  • Doświadczenie: nasi copywriterzy posiadają wieloletnie doświadczenie w pisaniu tekstów, które są skuteczne i przynoszą rezultaty.
  • Profesjonalizm: copywriterzy są specjalistami w swojej dziedzinie i potrafią dostosować styl i ton tekstu do wymagań i oczekiwań swoich klientów.
  • Optymalizacja SEO: copywriterzy znają techniki i narzędzia SEO, dzięki czemu teksty, które piszą, są bardziej widoczne w wynikach wyszukiwania. Dobry pisarz po prostu wie, jak używać nawet najtrudniejszych fraz, aby wyglądały naturalnie.
  • Oszczędność czasu: zlecając teksty copywriterowi, można zaoszczędzić czas, który można poświęcić na inne ważne działania w biznesie.
  • Uniknięcie błędów: copywriterzy piszą teksty z dużą starannością i dbałością o szczegóły, co zmniejsza ryzyko błędów ortograficznych, interpunkcyjnych czy składniowych. Warto jednak mieć na uwadze, że doświadczenie i profesjonalizm ma swoją cenę. Teksty zatem wpływają w znacznej mierze na kosztorys pozycjonowania. 

Czy istnieje tanie pozycjonowanie - niski koszt SEO

Kwestia taniego pozycjonowania jest dość indywidualna. To, czy koszt pozycjonowania stron internetowych jest duży, czy niski, zależy od budżetu, jaki chcemy przeznaczyć by osiągnąć efekty. Na pewno zbyt niska cena (lub usługa darmowa) przy sporej liczbie fraz może wzbudzać wątpliwości, czy agencja aby na pewno poświęci czas dla klienta. Trzeba mieć na uwadze koszt pracownika odpowiedzialnego za kampanię, opłaty za profesjonalne narzędzia czy chociażby wynajem lokalu.

Proponujemy zapoznać się z tematem rozliczenia za efekt. Wtedy cena pozycjonowania stron uzależniona jest bezpośrednio od tego, jaki efekt osiągniemy naszymi działaniami, czyli jak dobrze algorytm Google oceni naszą stronę. Rozliczenie takie proponujemy przede wszystkim w przypadku fraz lokalnych. W przeciwieństwie do nas, obecnie niewiele firm proponuje takie rozwiązanie, gdyż jest ono bardziej ryzykowne dla agencji SEO. Pozycjonowanie za efekt pojawiło się w naszej ofercie, gdyż bardzo zależy nam na zadowoleniu klienta.

Rozliczanie za kampanię SEO

Kwestią otwartą pozostaje również sposób rozliczenia z agencją SEO. W zasadzie tutaj ma się do czynienia z trzema modelami, z których wyłącznie jeden gwarantuje zachowanie interesów obydwu stron.

  1. Płacenie z góry - jest to rozwiązanie bardzo często praktykowane przez nieuczciwe agencje SEO. Często nakłaniają one klienta do podpisania długoterminowej, np. dwuletniej umowy, a następnie (w cyklu abonamentowym) pobierają od niego bardzo duże opłaty miesięczne przy minimalnych efektach swoich działań.
  2. Pozycjonowanie za efekt - to rozwiązanie, które jest ryzykowne z punktu widzenia agencji SEO. I choć zabezpiecza ono interesy klienta, to sprawdza się wyłącznie w przypadku wykonawców, którzy mają duże zasoby finansowe na realizowane wobec klientów kampanie.
  3. Połączenie obydwu tych płatności - to model, w którym agencja otrzymuje część środków w formie np. opłaty stałej, a część dopiero wówczas, gdy pojawią się pierwsze efekty pracy. W tym wariancie obydwie strony dbają przede wszystkim o swoje interesy.

Reasumując, kampania SEO to proces, który może trwać nawet kilkanaście miesięcy. Wszystko zależy od tego, jak wiele usług musi zrealizować agencja na rzecz wybranego klienta.

Pozycjonowanie stron ile kosztuje - podsumowanie

Wiesz już teraz na czym polega pozycjonowanie. Składa się ono z wielu czynników, jak na przykład praca nad treścią, linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne, czy optymalizacja strony. Pozycjonowanie stron cennik to sprawa, której nie da się jednoznacznie określić. Cena za pozycjonowanie zależy od tego, ile pracy trzeba włożyć w daną stronę. Sprawdź, ile kosztuje pozycjonowanie, zobacz nasz przykładowy cennik pozycjonowania stron Internetowych i skorzystaj z naszych usług. W naszej ofercie mamy także audyt strony.

Sprawdź również:

admin
SEO EXPERT

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Ostatnio na blogu
Losowe starsze wpisy

Szukasz sprawdzonej

Agencji SEO?

Najpopularniejsze na nasze stronie - sprawdź koniecznie

seomod-pozycjonowanie-logo
Niemcewicza 26/415
IV piętro
71-520 Szczecin
+48  736 090 601
biuro@seomood.pl