Audyt treści w sklepie internetowym – dlaczego warto go przeprowadzić?

W każdym momencie, nawet teraz, kiedy przeglądasz ten tekst, użytkownicy dokonują wyborów – niektóre strony odwiedzają dłużej, inne opuszczają natychmiast. Co decyduje o ich wyborze? W przeważającej większości są to treści. Właściwe słowa w odpowiednim miejscu mogą przekształcić prz [...]

Czytaj dalej »

Autor: Mayko.pl | 2024-05-07 15:36:04 | odsłon: 8

Czym jest strategia marketingowa i jak powinna wyglądać w B2B?

Strategia marketingowa – choć tak wiele się o niej mówi, nadal gros przedsiębiorców na poważnie zaczyna myśleć o niej dopiero w momencie, gdy jej brak staje się mocno odczuwalny, a dotychczasowe działania nie przynoszą już pożądanego rezultatu. Tymczasem budowanie strategii marketingowej [...]

Czytaj dalej »

Autor: Strategiczni.pl | 2024-05-07 14:46:49 | odsłon: 3

Jak pozyskiwać nowych klientów w sektorze B2B? 12 propozycji!

Spis treści Jak pozyskać klienta na usługi? 7 tradycyjnych metod!1. Pozycjonowanie (SEO)2. Google Ads (linki sponsorowane AdWords)3. Marketing w mediach społecznościowych4. Wideo marketing5. Personalizowany mailing6. Marketing afiliacyjny7. Marketing szeptany w połączeniu z networkingiemJak p [...]

Czytaj dalej »

Autor: Nprofit | 2024-05-07 14:20:17 | odsłon: 16

29 maja 2024 czas na semKRK#22 BIG! ????

semKRK powraca do Starej Zajezdni, i do tego w wersji BIG! Specjaliści SEO, SEM i marketerzy ze wszystkich zakątków Polski i świata po raz 22 spotkają się na jednej z największych polskich konferencji. A co na nich czeka? Merytoryczne wystąpienia, networking, warsztaty dedykowane specjalistom i [...]

Czytaj dalej »

Autor: Delante | 2024-05-07 11:27:33 | odsłon: 29

Zaktualizowana dokumentacja Google w tematyce spadków pozycji w SERP!

Google zaktualizował dokumentację dotyczącą spadków widoczności. Jak debugging drops in Google Search traffic wypada w stosunku do starszych materiałów? Google skrupulatnie odpowiada! Źródło: https://img.freepik.com/free-photo/using-application_1098-16462.jpg?t=st=1714982748~exp=1714986348~hmac=5 [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-05-07 11:05:47 | odsłon: 16

Życie po aktualizacji algorytmu – Mueller radzi, jak się pozbierać

Główne aktualizacje Google niejednokrotnie zbierały krwawe żniwo w postaci stron, które z dnia na dzień straciły swoje pozycje w SERP. Wielu zastanawia się, czy ich witryna jest w stanie zregenerować się po chociażby słynnym Helpful Content, z którym ponownie mieliśmy do czynienia we wrześniu 2023 [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-05-07 10:44:57 | odsłon: 15

Google site: nie pokazuje ilości zindeksowanych podstron

SERP Google ciągle ulega zmianom. Coraz więcej reklam i dodatkowych widgetów, a coraz mniej informacji o stronach. Od... [...]

Czytaj dalej »

Autor: Euzebiusz Krzyżak | 2024-05-07 10:24:42 | odsłon: 5

Jak zaplanować strategię pozycjonowania dla trudnych fraz kluczowych?

W poszukiwaniu lepszej widoczności strony w wynikach wyszukiwania często można trafić na słowa kluczowe, które sprawiają wrażenie nie do zdobycia. Ale czy naprawdę są one tak trudne, jak się wydaje na pierwszy rzut oka? W najnowszym artykule zachęcam Cię do przyjrzenia się, jak skutecznie planować s [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-05-07 09:40:42 | odsłon: 12

SEO prasówka - kwiecień 2024

Co działo się w kwietniu w świecie SEO? Sprawdź w najnowszym odcinku naszej SEO prasówki! [...]

Czytaj dalej »

Autor: SeoStation | 2024-05-07 09:37:35 | odsłon: 9

Analityka przyszłości dla marketerów – prosto od Google

W świecie cyfrowym, gdzie prywatność stała się tematem gorących dyskusji, kluczowe technologie i przepisy ciągle się zmieniają. Szczególnie istotne są te zmiany dla marketingu internetowego, gdzie ciasteczka (cookies) odgrywają centralną rolę. W obliczu nowych regulacji, takich jak RODO oraz technol [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-05-06 15:00:10 | odsłon: 26

Wykorzystanie Influencerów w Marketingu Aplikacji Mobilnych: Strategie i Praktyki

Nowe dane z firmy Mintel rzucają światło na rosnącą rolę content creatorów i influencerów w dzisiejszym krajobrazie mediów społecznościowych. Według tych badań, aż jeden na pięciu użytkowników mediów społecznościowych (19%) identyfikuje się jako twórca treści lub influencer. Ta ewolucja nie pozost [...]

Czytaj dalej »

Autor: Up & More | 2024-05-06 14:43:44 | odsłon: 19

Sklep Marketplace – Jak zacząć sprzedaż na Facebooku?

Jeśli myślisz o rozpoczęciu sprzedaży online, istnieje wiele platform, na których możesz to zrobić, w tym sklepy internetowe takie jak Empik, czy też popularny Facebook Marketplace. Aby skutecznie sprzedawać na Facebooku i innych platformach sprzedażowych, musisz wiedzieć, jak skutecznie zarządzać s [...]

Czytaj dalej »

Autor: WingsBridge | 2024-05-06 14:39:08 | odsłon: 20

Maj 2024 - SEO kalendarz

Dzisiaj przychodzimy do Was z majową kartką z SEO kalendarza. Sprawdź, co sądzi Justyna Zienkiewicz na temat AI w pracy SEOwca. [...]

Czytaj dalej »

Autor: SeoStation | 2024-05-06 14:11:18 | odsłon: 24

Pozycjonowanie grafiki. Jak zwiększyć widoczność w wyszukiwarce?

Pozycjonując stronę internetową często zdarza się ludziom zignorować zagadnienie pozycjonowania grafiki Warto o nim pamiętać ponieważ efektywnie wspiera ono kampanie SEO w różnych branżach poprzez poprawę widoczności strony, oraz pomaga lepiej zrozumieć tekst. Poza tym, uatrakcyjnia publikowany co [...]

Czytaj dalej »

Autor: Memtor Marketing | 2024-05-06 13:55:42 | odsłon: 22

Czy “SEO is dead”? Wypowiedź analityka Google na istotne tematy!

Gary Illyes zajął się tematyką migracji, AI i SEO. Co możemy wywnioskować z jego najnowszego wpisu na LinkedIn? Źródło: https://img.freepik.com/free-photo/business-man-using-his-mobile-phone_23-2148018587.jpg?t=st=1714982718~exp=1714986318~hmac=f4217cebeac4e5afc9bfa4d4d955902bf2009d855d9e536dd3ab [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-05-06 13:17:03 | odsłon: 26

Lokalne SEO z Google Moja Firma – jak być wyżej w lokalnych wyszukiwaniach?

Google Moja Firma to klucz do lepszej widoczności lokalnych firm w wynikach wyszukiwania Google. Optymalizacja profilu może znacząco wpłynąć na to, jak łatwo klienci mogą znaleźć Twoje przedsiębiorstwo. Oto przewodnik, jak skutecznie używać Google Moja Firma i lokalnego SEO, by poprawić pozycję firm [...]

Czytaj dalej »

Autor: ClueGroup | 2024-05-06 13:16:00 | odsłon: 23

Aktualne wymiary grafik Social Media 2024

Wstęp Skuteczność obecności marki w mediach społecznościowych często zależy od detali takich jak optymalne wymiary grafik. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu wizualizacji do wymagań platform, marki mogą lepiej komunikować swoje przesłanie, zwiększając swoją rozpoznawalność i zaangażowanie odbiorców. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Prograffing | 2024-05-06 12:36:05 | odsłon: 8

Brak ruchu organicznego z artykułów blogowych – jak sobie z nim radzić?

Publikowanie artykułów na blogach sklepów internetowych pozwala zwiększać świadomość oraz zaufanie do marki poprzez wartościowy content dopasowany do wyszukiwarek i zgodny z intencjami użytkowników. W ten sposób blog pojawia się na ścieżce zakupowej i wspiera sprzedaż. Jednak co w sytuacji, gdy ar [...]

Czytaj dalej »

Autor: Sprawny Marketing | 2024-05-06 12:34:47 | odsłon: 29

_Now vs WordPress

WordPress, obecnie uważany za najpopularniejsze narzędzie do tworzenia stron internetowych, stanowi fundament dla około 43% wszystkich witryn online na całym świecie. Od ponad dwóch dekad zyskuje coraz większą popularność, głównie za sprawą przyjaznego interfejsu użytkownika oraz bezpłatnej licenc [...]

Czytaj dalej »

Autor: Cyber_Folks | 2024-05-06 12:24:12 | odsłon: 26

Pozycjonowanie organiczne – co to jest?

Pozycjonowanie to jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej każdej firmy, która chce być widoczna w Internecie. Obecnie umiejętność zdobywania ruchu organicznego na swojej stronie internetowej może być kluczem do przyciągnięcia nowych klientów i zbudowania silnej pozycji na rynku. Pr [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-05-06 11:07:22 | odsłon: 22

Czym jest lead? Jakie są jego rodzaje?

Czym jest lead? Jakie są jego rodzaje? Czym jest Lead w marketingu i jakie są jego rodzaje? W jaki sposób można dokonać kwalifikacji leadów? A przede wszystkim, które narzędzia pozwolą nam wygenerować jak największą liczbę konwersji, które potem możemy zamienić na rzeczywistych klientów? Przekonaj [...]

Czytaj dalej »

Autor: Harbingers | 2024-05-06 10:39:33 | odsłon: 48

Seo spamerzy jak ich rozpoznać i unikać?

Spam i niewybredne metody marketingowe budzą moją olbrzymią niechęć. Z założenia unikam korzystania z usług firm, które nie szanują podstawowych zasad etyki biznesowej. W przeciwieństwie do nich, staram się zdobywać adresy e-mail zgodnie z prawem, dostarczać wartościową wiedzę, edukować i pomagać mo [...]

Czytaj dalej »

Autor: Sławomir Gdak | 2024-05-06 08:56:36 | odsłon: 23

Joomla! czy WordPress? Który CMS wybrać?

CMS to element każdej strony internetowej, bez którego zarządzanie treścią mogłoby być utrudnione. Wybór odpowiedniego systemu zarządzania treścią może mieć znaczący wpływ na sukces projektu online. W całym cyfrowym krajobrazie Joomla! i WordPress wyłoniły się jako dwie potężne platformy, ale która [...]

Czytaj dalej »

Autor: Advist.pl | 2024-05-06 07:53:18 | odsłon: 22

Limity Publisher Center, nowa długość title taga i dokumentacja Google

Zaskakująca informacja! Google wkrótce uniemożliwi zewnętrznym twórcom publikowanie treści w Publisher Center. Co ciekawe, title tag powinien być krótszy niż do tej pory – analizy dokonali zagraniczni eksperci SEO! Oprócz tego: Zmieniła się dokumentacja Google na temat Favicon, a oficjalne materiał [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-05-05 13:17:14 | odsłon: 24

20+ promptów AI dla HR i rekrutacji

Współczesny rynek pracy przeżywa dynamiczne zmiany, które są stymulowane przez postępy w technologii, szczególnie przez rozwój sztucznej inteligencji (AI). W dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi (HR) i procesów rekrutacyjnych, AI zyskuje na znaczeniu jako narzędzie zdolne do transformacji tradyc [...]

Czytaj dalej »

Autor: Digitalx.pl | 2024-05-04 17:03:34 | odsłon: 39

20+ promptów chatGPT (AI) dla HR i rekrutacji

Współczesny rynek pracy przeżywa dynamiczne zmiany, które są stymulowane przez postępy w technologii, szczególnie przez rozwój sztucznej inteligencji (AI). W dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi (HR) i procesów rekrutacyjnych, AI zyskuje na znaczeniu jako narzędzie zdolne do transformacji tradyc [...]

Czytaj dalej »

Autor: Digitalx.pl | 2024-05-04 17:03:34 | odsłon: 22

Jak pozycjonować strony typu one-page?

Jak pozycjonować strony typu one-page? Spis treści Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii marketingu internetowego. W kontekście coraz większej konkurencji w przestrzeni cyfrowej, specyficznego podejścia wymaga także pozycjonowanie one-page. Stro [...]

Czytaj dalej »

Autor: Double Digital | 2024-05-04 16:17:29 | odsłon: 0

Google ponownie ostrzega: Twórcy muszą sprawdzać treści AI!

Publikujesz treści generowane przez AI bez sprawdzania? Możesz na tym sporo stracić – Google ponownie przypomina twórcom o konieczności tworzenia jakościowych i merytorycznych treści! Źródło: https://img.freepik.com/free-photo/futuristic-computer-graphic-glowing-human-face-generative-ai_188544-90 [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-05-04 13:22:37 | odsłon: 15

Cena LinkedIn Ads + jak zrobić tam reklamę?

LinkedIn Ads to więcej niż tylko reklama. To sposób na dotarcie do profesjonalistów i realizację konkretnych celów marketingowych. Poznaj, jak wykorzystać potencjał tej platformy do rozwoju Twojego biznesu. Co to jest LinkedIn Ads? LinkedIn Ads to forma reklamy skierowana do profesjonalnego audyto [...]

Czytaj dalej »

Autor: Ministerstwo Reklamy | 2024-05-04 12:21:26 | odsłon: 23

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #1 Maj 2024

Automatyczne wstrzymywanie słów kluczowych w Google Ads Google zapowiada, że od czerwca 2024 roku w Google Ads słowa kluczowe o niskiej aktywności będą automatycznie wstrzymywane. Dotyczy to słów, które zostały utworzone ponad 13 miesięcy temu i nie uzyskały żadnych [...]

Czytaj dalej »

Autor: Delante | 2024-05-03 08:00:00 | odsłon: 20

Jak wykorzystać AI w pozycjonowaniu strony?

Jak wykorzystać AI w pozycjonowaniu strony? Spis treści Trendy w SEO zmieniają się bardzo szybko, a jednym z tematów, który od dłuższego czasu jest stale obecny w branży, to wykorzystanie sztucznej inteligencji. Świadome zastosowanie technologii AI może znacząco przyczynić się do zwiększenia widoczn [...]

Czytaj dalej »

Autor: Double Digital | 2024-05-02 15:59:47 | odsłon: 74

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji?

Odpowiedni dobór słów kluczowych dla strony internetowej to jeden z kluczowych elementów strategii SEO, ale czy wiesz, że kluczem do sukcesu może okazać się również poznanie fraz stosowanych przez Twoich konkurentów w wynikach wyszukiwania? Wkrótce odkryjesz, dlaczego warto się nimi zainteresować i [...]

Czytaj dalej »

Autor: Blog WeNet | 2024-05-02 15:12:49 | odsłon: 28

Czym jest ROI? Poznaj jego rolę w marketingu internetowym 

ROI to jeden z najczęściej używanych metryk, czy nawet skrótów do oceny efektywności działań marketingowych. Return on Investment (ROI) to zwrot z inwestycji, czyli wskaźnik rentowności. Innymi słowy ROI pokazuje wartość inwestycji (zysk) w porównaniu z jej kosztem, a także pokazuje realizację KPI [...]

Czytaj dalej »

Autor: Up & More | 2024-05-02 14:22:23 | odsłon: 22

Semówka 24.18 – czyli co warto przeczytać

01 Badanie słów kluczowych PPC to istotny element skutecznej reklamy w sieci. Sprawdź najnowszy artykuł Krystiana Kubraka – SEM Specialist w DevaGroup, w którym omawia on kluczowe kroki tego procesu, najlepsze narzędzia oraz różnice między badaniem słów kluczowych SEO i PPC. ❯ PPC Keyword Res [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-05-02 13:30:52 | odsłon: 34

Linki do strony nie są ważne – Google potwierdza!

Linki pozyskiwane do witryny stanowią najmniejszą wartość dla Google od początku istnienia Internetu! Źródło: https://img.freepik.com/free-photo/business-partners-handshake-global-corporate-with-technology-concept_53876-102615.jpg?t=st=1714113162~exp=1714116762~hmac=23efbde10c1449900be0a921c1f1cb [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-05-02 13:26:30 | odsłon: 3

Czym jest dialog z klientem?

Dialog to nic innego jak rozmowa odbywająca się między dwojgiem lub większą ilością osób na określony temat. To czynność, w jakiej wyróżniamy nadawcę i odbiorcę. Oznacza to, że jedna ze stron jest słuchaczem, druga tą, którą mówi.  Dzięki niemu możemy dostrzec inny punkt widzenia, skonfrontować go z [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semgence | 2024-05-02 12:29:55 | odsłon: 21

Kampanie mailingowe – czym są i jak stworzyć reklamę e-mail?

Spis treści Co to jest kampania mailingowa?Dlaczego warto zainwestować w kampanie mailingowe? 5 powodów!Reklama mailingowa – rodzajeIle kosztuje mailing? CennikJak stworzyć kampanię mailingową?1. Określ cele2. Wybierz grupę docelową3. Znajdź platformę do wysyłki4. Zbierz lub uaktualnij listę [...]

Czytaj dalej »

Autor: Nprofit | 2024-05-02 12:14:37 | odsłon: 43

Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku i w Google?

Analiza działań marketingowych konkurencji na platformach takich jak Facebook, Instagram oraz Google Ads może dostarczyć bezcennej wiedzy na temat ich strategii reklamowej. Platformy te oferują narzędzia, takie jak Biblioteka Reklam Facebooka, które umożliwiają wgląd nie tylko w aktywne reklamy, ale [...]

Czytaj dalej »

Autor: KS.pl | 2024-05-02 12:00:00 | odsłon: 43

SEO dla małej firmy, jak działa?

SEO dla małej firmy to klucz do jej widoczności w internecie. Nawet niewielkie przedsiębiorstwa mogą skutecznie konkurować z dużymi markami, stosując odpowiednie strategie SEO. Pozycjonowanie nie tylko zwiększa ruch na stronie, ale także buduje wiarygodność i rozpoznawalność firmy wśród potencjalnyc [...]

Czytaj dalej »

Autor: Ministerstwo Reklamy | 2024-05-01 16:51:40 | odsłon: 34

Nowości i zmiany w Google Ads (18.04.2024 – 01.05.2024)

Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (18.04.2024 – 01.05.2024). ✔️ Aktualizacja Polityki Google w zakresie zgody użytkownika z UE Co się zmienia? Od 31 lipca 2024 r. reklamodawcy będą musieli uzyskać zgodę szwajcar [...]

Czytaj dalej »

Autor: Marcin Wsół | 2024-05-01 11:04:13 | odsłon: 37

Śledzenie obcych zmian na koncie Google Ads za pomocą skryptu

Jeśli prowadzisz kampanie dla różnych klientów zapewne nie jest Ci obca sytuacja, że na koncie zostały wprowadzone zmiany, o których nikt Cię nie poinformował. W praktyce może to prowadzić do sytuacji, że 2 osoby zmieniają tą samą kampanie i finalnie jej efekty się pogarszają. Niestety Google domyśl [...]

Czytaj dalej »

Autor: Marcin Wsół | 2024-05-01 10:57:32 | odsłon: 37

SEO dla biur podróży - jak przyciągać klientów poprzez internet?

Zwiększ swoją obecność w sieci dzięki skutecznym metodom SEO specjalnie dla biur podróży. Odkryj, jak odpowiednia strategia może przyciągnąć klientów szukających idealnych wakacji. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Divloy | 2024-05-01 07:34:43 | odsłon: 32

Optymalizacja czasu pracy i zasobów w marketingu – jak to zrobić?

Marketing internetowy to wymagający i czasochłonny aspekt Twojego biznesu. Aby był skuteczny, musisz stale monitorować konkurencje, budować relacje z odbiorcami, być na bieżąco z trendami, tworzyć odpowiednie i wartościowe treści. Do tego dochodzą też bezpośrednie spotkania, burze mózgów, rozmowy, o [...]

Czytaj dalej »

Autor: Harbingers | 2024-04-30 17:51:34 | odsłon: 32

Sztuczna inteligencja w kampaniach Performance Max

W nadchodzących miesiącach kampanie Performance Max zostaną rozszerzone o nowe możliwości modelu Gemini 1.5. Z obecnej aktualizacji funkcji AI w Google Ads mogą korzystać tylko poszczególne kraje. Do Polski może trafić ta opcja dopiero w kwietniu, bądź niestety jeszcze później. Na ten moment rodzimi [...]

Czytaj dalej »

Autor: Pikseo | 2024-04-30 16:03:54 | odsłon: 17

Czym jest SEO semantyczne i do czego się je stosuje?

Czym jest SEO semantyczne i do czego się je stosuje? Spis treści Temat semantycznego SEO od kilku lat znacząco zyskuje na popularności, odgrywając coraz ważniejszą rolę w strategiach marketingowych skierowanych na optymalizację treści internetowych. Algorytmy wyszukiwarek bez wątpienia stale ewoluuj [...]

Czytaj dalej »

Autor: Double Digital | 2024-04-30 15:37:19 | odsłon: 52

SEO newsy #4/2024

Byliśmy na Brighton SEO! Na początek informacja prosto z Delante – byliśmy na kwietniowej edycji brightonSEO, jednej z największych i najlepszych konferencji SEO na świecie! Co więcej, tym razem nie tylko w roli uczestników, ale też po tej drugiej stronie – nasz R&D Spec, Wojc [...]

Czytaj dalej »

Autor: Delante | 2024-04-30 14:40:20 | odsłon: 2

Reklama YouTube – cena i na czym polega

YouTube to nie tylko platforma wideo, to także potężne narzędzie marketingowe. Reklama na YouTube otwiera drzwi do szerokiej i zaangażowanej publiczności. Zrozumienie, jak działa reklama na tej platformie i jakie są z nią związane koszty, jest kluczowe dla skutecznego wykorzystania jej potencjału. [...]

Czytaj dalej »

Autor: Ministerstwo Reklamy | 2024-04-30 14:21:14 | odsłon: 33

Skuteczna strona internetowa – jak zwiększyć dzięki niej przychody i realizować cele biznesowe?

Po co prowadzić stronę firmową lub sklep internetowy, jeśli nie po to, aby dzięki temu więcej zarabiać? Oczywiście może to być również kwestia wizerunkowa lub ambicjonalna, ale przede wszystkim jednak witryna ma pomóc w realizacji określonych celów biznesowych. To doskonały kanał komunikacji z pot [...]

Czytaj dalej »

Autor: The First | 2024-04-30 13:32:11 | odsłon: 60

Czym jest marketing behawioralny i jak możesz go wykorzystać?

Czy wiesz, że obserwowanie zachowań użytkowników na Twojej stronie, a następnie implementacja konkretnych zmian pomoże ulepszyć Twoją strategię SEO? To jednak nie takie łatwe – marketing behawioralny wymaga regularnego pozyskiwania dogłębnych informacji z różnorodnych narzędzi (np. GA4, Hotjar czy t [...]

Czytaj dalej »

Autor: Semcore.pl | 2024-04-30 13:31:58 | odsłon: 29

Serwer DNS – czym jest? Jak działa?

Serwer DNS (Domain Name System) to mechanizm, który przekształca zrozumiałe dla ludzi adresy internetowe na odpowiednie adresy IP, umożliwiając komunikację między urządzeniami w sieci. Kluczowy problem, który rozwiązuje DNS to brak konieczności zapamiętywania przez użytkownika wspomnianych adresów I [...]

Czytaj dalej »

Autor: Deva Group | 2024-04-30 12:55:55 | odsłon: 29